Lehet-e egy vállalkozás kötelező bankszámlája Wise vagy Revolut számla?
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Jim Farley szerint hosszú távon a Kanadára és Mexikóra kivetett 25 százalékos vámtarifa soha nem látott méretű lyukat fog ütni az amerikai iparon.
Jim Farley, a Ford Motor vezérigazgatója szerdán amerikai törvényhozókkal folytatott megbeszéléseket, miután a héten aggodalmát fejezte ki, hogy a Mexikóra és Kanadára kivetett 25 százalékos vámok „lyukat ütnének” az amerikai autóiparon, és a rivális külföldi autógyártóknak kedvezhetnek.
Farley a megbeszélések után tett nyilatkozatában hangsúlyozta, hogy a Ford osztja Donald Trump elnök célját, hogy virágzó amerikai autóipart hozzon létre, és várakozással tekint „a párbeszéd folytatása felé a kormányzattal és a törvényhozókkal arról, hogyan lehet a legjobban megvalósítani ezt a jövőképet”. Hozzátette: „ha Trump sikerrel jár, ez lehet az egyik legjelentősebb vívmánya”.
Az amerikai elnök hétfőn jelentősen, „kivételek és mentességek nélkül” 25 százalékra emelte az acél- és alumíniumimportra kivetett vámokat március 4-i hatállyal. Múlt héten további 10 százalékos vámot vetett ki a kínai árukra, és hamarosan kölcsönös vámok bejelentésére készül minden olyan országgal szemben, amely vámot vet ki az amerikai importjára.
Trump korábban 25 százalékos vám kivetését jelentette be a kanadai és mexikói importra, mondván, hogy többet kell tenniük a kábítószer és a migránsok amerikai határon való átáramlásának megállításáért. Néhány határbiztonsági engedmény után Trump március 1-jéig szüneteltette a vámokat.
„Amit látunk, az sok költség, sok káosz” – mondta Farley kedden a Wolfe Research konferenciáján. Hozzátette, hogy „hosszú távon egy 25 százalékos vámtarifa a mexikói és kanadai határon keresztül olyan lyukat fog ütni az amerikai iparon, amilyet még soha nem láttunk”.
A cégvezető arra is figyelmeztetett, hogy ha a kongresszus visszavonja az elektromos járművekre vonatkozó ösztönzőket, az munkahelyeket veszélyeztethet, miután a Ford jelentős beruházásokat hajtott végre az akkumulátorgyártásban és összeszerelő üzemekben Ohióban, Michiganben, Kentuckyban és Tennesseeben.
A republikánus törvényhozók szerdán két törvényjavaslatot nyújtottak be, amelyek célja az elektromos autókra vonatkozó adókedvezmények visszavonása és az új elektromos autókra 1000 dolláros adó kivetése az útjavítások finanszírozására.
Egyelőre nem, de ez nem jelenti azt, hogy adott esetben nem éri meg a cégnek ilyen számlával rendelkeznie.
Kedvező a lehetőség, de alaposan figyelni kell az előírásokra a belső szabályok kialakítására során.
A forint árfolyamingadozása feladja a leckét – különösen, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A sikeres cégfelvásárlás alapja az előre megtervezett finanszírozási háttér. Milyen szempontokat szükséges feltétlenül szem előtt tartani ennek során.
A kollagénpótlás óriási divat lett a fiatalságkultusz korszakában. Személyenként változhat, hogy ki mit vár e fehérjétől: valaki feszes bőrt és örök fiatalságot, más hajerősítő hatást vagy nyugalmat remél, de a legtöbben csak fájdalommentes mozgásra vágynak. Gyógyszerészt és ortopéd szakorvost kérdeztünk.
Fia közéleti szerepvállalásának egyengetése helyett inkább saját imázsa építésére használja Lázár János a közösségi oldalán megosztott, politikai tartalmú „családi” videókat.
A miniszter szerint a 2026-os választásokon azt kell eldönteni, hogy az XL-es biztonságban vagy a slim fit bizonytalanságban nagyobb a kockázat.
A tervezettnél tovább maradhat az űrállomás fedélzetén Kapu Tibor.
Előfordult már, hogy egyszer csak azt érezte, megöregedett? Könnyen lehet, hogy ez nem szubjektív élmény volt.
A Házasság első látásra sztárja szeretett volna lenni a Nagy Ő, de ez a szerep Stohl Andrásé lett.