szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

Miltényi Zoltán, a 11.

Miltényi Zoltán, a 11. Lakástrend és & Design Kiállítás igazgatója állítólag éppen egy autóban ülve tudta meg tőlünk, hogy a rendezvény weboldalán az akasztott pártvezetők jelennek meg. A valószínűleg hacker akció mindenestre különleges médiavisszhanghoz juttatja majd a lakberendezés és tárgytervezés hazai seregszemléjét. Az oldalról az animációt azóta eltávolították, így ismét a kiállítás eredeti promóciója fogadja a látogatókat.  

Miltényi Zoltán délelőtt 11 órakor sajtóközleményben határolódott el az akciótól: "2009 március 2-án hajnalban illetéktelenek olyan tartalmat helyeztek el a kiállítás hivatalos honlapjára, amellyel nem kívánunk azonosulni. Leszögezzük, hogy a rendezvényünknek sem most sem a korábbiakban semmilyen politikai jellegű vonatkozása nincs, nem volt, és nem is lesz a jövőben sem!"


A Lakástrend kiállításnak nagy szerepe van a neves nemzetközi gyártók és világhírű tervezők munkáinak megismertetésében, a design iránti igény felkeltésében, illetve a hazai lakberendezés színvonalának érzékelhető emelkedésében. Ugyanakkor vitathatatlan érdeme, hogy a magyar designerek számára is komoly megmérettetési terepet biztosít, kiváltképp a „madeinhungary” tárlatnak köszönhetően, amely ebben az évben - elszakadva az anyarendezvénytől - új helyszínen, a belvárosi Gödör Klubban kerül megrendezésre.

A hazai fiatalok mustráját pályázatra beérkezett, szakmai zsűri által kiválogatott munkák alkotják majd, de a tehetségek alkotásai mellett ugyancsak itt ismerkedhetünk meg a formatervezéssel, belsőépítészettel és lakberendezéssel foglalkozó egyetemek és iskolák tevékenységével is, bepillantást nyerve azokba a szellemi műhelyekbe, ahol a jövő tervezőit képzik.

Idén két új tematikai egységgel bővül a 2008 évi 360° Lakástrend & Design. Egyrészt a „madeinhungary” kiállítással azonos helyszínen, a Gödör Klubban debütáló, a kelet-európai tervezőket felvonultató „med” (meeting of eastern design) rendezvénnyel, másrészt a „trendhecc” nevű off-line programsorozattal, amelynek keretében belvárosi kávézók, klubok és galériák kreatív találkozási pontként kapcsolódnak be a négy nap eseményeibe, kiállításaikkal támogatva az építészet, a divat, a formatervezés és a vizuális kommunikáció jobb megértését.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!

ingatlanmenedzser.hu Ingatlan

Dubaj: ilyen egy luxus buszmegálló

Dubaj, ez az apró arab államocska a luxusturizmusba fekteti kőolajból származó bevételei jelentős részét, így készülve...