szerző:
ingatlanmenedzser.hu
Tetszett a cikk?

A magyar szakasz közel 100 km-en húzódik majd, Balassagyarmat és Vecsés között.

A magyar szakasz közel 100 km-en húzódik majd, Balassagyarmat és Vecsés között. A tervek szerint a vezeték megvalósítása 2013 közepén indulhat, a szállítás 2015 január 1-én indulhat meg.

A beruházás tervezett költsége kb. 35 milliárd forint. A vezeték üzembeállítását követően 5 milliárd köbméteres importkapacitással és 1,8 milliárd köbméteres exportkapacitással rendelkezik majd.

A vezetéktervet a kormányzat az MVM-hez rendelte, amely leányvállalatát, az OVIT-ot bízta meg a feladattal. Az Európai Unió 26,7 millió euróval támogatja az interkonnektor megépítését. 

Kép: MTI

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!