Tetszett a cikk?

Két hónap telt el a kis- és középvállalkozások számára kialakított online hirdetési rendszer, a CTnetwork indulása óta. Ezalatt az üzemeltető Hírek Kft., az internet látogatottabb oldalait összegyűjtve, közel 50 partnerrel egyezett meg, hogy a megrendelők szöveges hirdetései naponta több mint 1 milliószor jelenhessenek meg.

A Google által kifejlesztett, külföldön nagysikerű „pay-per-click”, azaz klikkelés alapú hirdetési szolgáltatást Magyarországon a CTnetwork elsőként vezette be ügyfeleinek.



Az első két hónap eredményei igazolják, hogy még az online hirdetések világában kevésbé tájékozott kisvállalkozások közül is sokan kíváncsiak az új, alternatív megjelenési módokra. Eddig közel 100 hirdető döntött úgy, hogy kipróbálja a naponta több százezer látogatót elérő hirdetési csatornát. Közülük már számos cég nyilvánította ki elégedettségét a CTnetworkkel kapcsolatban, és rendszeresen használja értékesítésének közvetlen támogatására.



A siker magyarázata, hogy a hagyományos megjelenés alapú kampányoknál alacsonyabb hirdetési költségek mellett a hirdető csak az észlelt, kattintott hirdetések után fizet.



A CTnetwork májusban egy bónusz akciót indít, hogy minél több hirdető megtapasztalja, számára mekkora profitot, hány ügyfelet hozhat ez a hirdetési forma. Az akció lényege, hogy akik ebben a hónapban adnak fel hirdetést, ingyenesen 200 érdeklődőt / klikkelést kapnak, függetlenül attól, hogy mekkora kampányt rendelnek meg. (x)



További információ: www.ctnetwork.hu
HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!