A málló sárkányfogak, egy Kreml-közeli klán és persze Putyin – miért halhatott meg az orosz miniszter?
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
E héten ismét konzultál a két országos kereskedelmi televízió képviselőivel a médiahatóság, amely a hónap elején elégtelennek ítélte a délutáni kibeszélőshow-k ügyében a csatornák által kialakított etikai kódexet.
Az Országos Rádió és Televízió Testület (ORTT) múlt szerdai határozata szerint "a jövőbeni önszabályozás lehetséges csírájaként üdvözli a két országos kereskedelmi televízió által aláírt etikai kódex létrejöttét". Álláspontja szerint azonban az csak "kis részben tartalmaz olyan egyértelmű elemeket, amelyeket a médiahatóság a jogalkalmazás során figyelembe vehet", így a dokumentum "nem értékelhető a társszabályozás lehetséges alapjaként".
Kifogásolják egyebek mellett, hogy a kódex "túl általános elveket fogalmaz meg, tág teret ad az értelmezési lehetőség számára, szemléletmódjában pedig az ORTT-határozatokban és -vizsgálatokban felvetett problémákra vetítve szűk metszetben reagál".
A médiahatóság a nyáron szabott ki 12-12 órás képernyő-elsötétítést a két országos kereskedelmi csatornára a kibeszélőshow-k miatt. A televíziók nem sokkal később bejelentették, hogy önszabályozás keretében igyekeznek kezelni a helyzetet.
Az egyik ORTT-tag november végi közleményéből az derült ki: az azóta elkövetett kihágások miatt az RTL Klubra a műsorszolgáltatási jog 54 órás felfüggesztését, a TV2-re pedig 105 millió forint kiszabását javasolta a médiahatóság irodája.
Egy komoly korrupciós ügy állhat a hátterében annak, hogy meghalt Roman Sztarovojt volt orosz közlekedési miniszter.
A HVG információi szerint egyre több a hasonló ügy.
Kiara Lord posztolt egy szelfit.
A kolónia egyre nő, megoldás még nincs.
A világ valaha élt leggazdagabb emberének nevét Nyugat-Afrikán kívül szinte senki nem hallotta, de mi a helyzet a többiekkel?
Az 51 éves brit szakember húsz éven át dolgozott a Red Bullnál.
Több programmal, több hullámban telepítenek elektromosautó-töltő pontokat Magyarországra, ám a legszűkebben ellátott régiókba csak évek múlva érnek el.