Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Múlt héten írtam arról, hogy a 200E reptéri busz végállomásától néhány méterre méteres gaz fogadja a 3-as metróra átszálló utasokat – többek között azokat a turistákat, akik a Liszt Ferenc Nemzetközi Reptérről érkeznek ide. (Pontosabban az utolsó előtti megállóról van szó, de az utasok 90 százaléka a metrókapcsolat miatt itt száll le a buszról.)
A Köki Terminállal szemben található elhanyagolt terület nemcsak országimázs szempontjából ciki: a különféle gyomok között vígan eléldegél a több százezer honfitársunk életét megkeserítő parlagfű, és láthatóan ez senkit sem zavar.
A cikk megjelenésének másnapján megint arra jártam, és meglepődve tapasztaltam, hogy a szóban forgó szakaszon kiirtották a fák hajtásait, amelyek több helyen feltörték a betönt, illetve kivágták a kisebb bokrokat.
Ez mind szép és jó, de ahogy a képeken is látszik, a rendbe tett résztől alig fél méterre továbbra is burjánzik a gaz. Úgy látszik, arra már nem volt ember/felszerelés/igény, hogy a gyomokat is eltávolítsák.
A Google Street View-val összehasonlítva igazán szembetűnő az elhanyagoltság mértéke:
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.