szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra.

A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben (az opciós összeg 519,6 millió forint) bízta meg újabb plakátkampánnyal a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t - írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság oldalára feltöltött dokumentáciában a projekt a következő fantázianevet kapta: "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

A kormányzat októberben Judith Sargentini ellen kampányolt amire 5,9 milliárdot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.

Ránk számíthatsz – mi is számítunk Rád!

A koronavírus korunk legnagyobb krízise, melyben szó szerint létfontosságú a hiteles forrásból való tájékozódás. A HVG-ben ebben a helyzetben is elhivatottan teszünk eleget küldetésünknek: pontos, tényszerű és független tájékoztatást biztosítunk olvasóinak.

Arra kérünk támogasd munkánkat, hogy a nehéz körülmények között is naprakész információval szolgáljunk neked.
Franciaországban két héttel kitolták a kijárási tilalmat, de máshol is szigorítottak a héten

Franciaországban két héttel kitolták a kijárási tilalmat, de máshol is szigorítottak a héten

Nem csökkenti a produktivitást az otthoni munkavégzés – sőt

Nem csökkenti a produktivitást az otthoni munkavégzés – sőt

Ajándékot kapnak a keletnémetek, mégis fanyalognak – "Eljött a paradicsom", 1990. március 31.

Ajándékot kapnak a keletnémetek, mégis fanyalognak – "Eljött a paradicsom", 1990. március 31.