Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra.

  • hvg.hu
Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben (az opciós összeg 519,6 millió forint) bízta meg újabb plakátkampánnyal a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t - írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság oldalára feltöltött dokumentáciában a projekt a következő fantázianevet kapta: "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

A kormányzat októberben Judith Sargentini ellen kampányolt amire 5,9 milliárdot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Embereket mentett a tűzből az elítélt gyilkos Szabó Zoltán, aztán tarkón lőtte a szomszédját, akinek végül szintén megmentette az életét

Szabó Zoltán és gyerekkori barátja a nyolcvanas években hidegvérrel ölt meg egy nőt, de életfogytiglani büntetéséből végül csak tíz évet ült le, mert a kigyulladt szegedi bútorgyárban hősiesen helyt állt. 2015-ben aztán tisztázatlan körülmények között fejbe lőtte Nagy Jenőt, akinek az életét végül ő maga mentette meg. Egy gyerekkorától brutális bűnöző furcsa karrierje.