Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatal ismét rengeteg pénzt áldoz egy kis tájékoztatásra.

  • hvg.hu hvg.hu
Indul az újabb plakátkampány, most épp 1,7 milliárd forintért

A Nemzeti Kommunikációs Hivatallal (NKH) 1 milliárd 732 millió forintos keretértékben (az opciós összeg 519,6 millió forint) bízta meg újabb plakátkampánnyal a Balásy Gyula-féle New Land Media Kft.-t és a Lounge Design Kft.-t - írja a 24.hu.

A Közbeszerzési Hatóság oldalára feltöltött dokumentáciában a projekt a következő fantázianevet kapta: "Európa jövőjét érintő nemzetközi és hazai szintéren történő kormányzati kommunikációval kapcsolatos feladatok ellátása 3, valamint az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátása 11.”

A kormányzat októberben Judith Sargentini ellen kampányolt amire 5,9 milliárdot szántak.

Az NKH központosított kommunikációs beszerzéseire legutóbb júniusban kötöttek 25 milliárd forintos, legfeljebb kétszer újratölthető keretszerződést, akkor még három üzletember cégeivel. Mivel egy nap múlva Kuna Tibor és Csetényi Csaba cégeivel szerződést bontottak, az NKH megbízásainál Balásy cégei monopolhelyzetbe kerültek.

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

Megszavazták a módosított költségvetést, de Budapest csak időt nyert, életet nem - közvetítésünk a Fővárosi Közgyűlés üléséről

A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.