Lehetett-e újabb pilóta-öngyilkosság az Air India júniusi tragédiája?
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
Szlovén rendszámú teherautókon hordanak külföldi eredetű szállítmányokat a felszámolás alatt álló MAL Magyar Alumínium Zrt. zagytározóihoz a 2010-es vörösiszap-katasztrófában érintett Kolontárra – írja a 24.hu Korózs Lajos megfigyelése alapján.
A szocialista politikus videója szerint "A" betűs jelzőtáblával közlekednek – amely azt jelzi, hogy a szállítmányuk hulladék –, és érkezésük után fekáliaszag terjeng a környéken. Korózs szerint biztosra vehető, hogy
szennyvíziszapról van szó.
Mindezek miatt a politikus – olvasható a lap cikkében – kedden írásbeli választ igénylő kérdést küldött Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszterhez, aki korábban azt ígérte, leállítják a külföldi szennyvíziszapimportot.
Azért is érdekes, hogy Szlovéniából még mindig érkezik a szennyvíziszap, mert augusztus végén a Total Slovenia News megírta: Magyarország nem hosszabbítja meg az erre vonatkozó engedélyét.
Júniusban a 24.hu írta meg, hogy a lakosság tudta nélkül a Horvátországban évente termelődő szennyvíziszap-mennyiség felét Székesfehérvárra hordták – tavaly több mint 41 ezer tonna érkezett.
(Nyitóképünk illusztráció.)
Nemcsak a gépeket kell karbantartani, hanem a pilóták lelkét is.
A háború mellett harc folyik az élelmiszerért, és repedezik a klánok és a Hamász hallgatólagos paktuma.
Vihart kavart a Kneecap fellépése a Sziget Fesztiválon, a kormány után több mint 150 művész is azt követelte, hogy mondják le a koncertet.
Az influenszernek bíróság elé kellett állnia, de hozzászólása még a bírót is megnevettette.