szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Most már a Fidelitas is tudja: ha a közösségi médiában indítanak el egy kampányt, az a visszájára fordulhat.

Nem egészen gondolták át a Fidelitasban, mit indítanak el, amikor nyereményjátékot hirdettek meg az Instagramon. Az volt a nagy ötletük: egy drónt és egy Spotify-előfizetést nyerhetnek azok, akik az #azénKölcseym és a #fidelitas hashtaggel felraknak egy Kölcsey-emléktábla előtt készített, Kölcsey-idézetes fényképet. Az viszont nem volt benne a koncepcióban, hogy így már bárki azt tölt fel, amit akar, ráadásul a hashtagek alapján az, aki meghirdette a játékot, nem tudja letiltani a kritikus posztokat.

Így aztán a legnépszerűbb fénykép most épp egy havas O1G:

A bejegyzés megtekintése az Instagramon

#o1g #fuckfidesz #azenkolcseym

Gabor Nemeth (@gabaone) által megosztott bejegyzés,

És egyébként is, mintha nem sok Kölcsey-emléktáblát látnánk a képek között.

©
©

Ide kattintva eléri a Nyüzsi további cikkeit, azonnali véleményeket, érdekességeket, szórakoztató mémeket, gif-eket, videókat. 

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!