Vámháború: Hol tartunk most? Mire kell készülniük a vállalatoknak?
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
A Közlekedési Szakszervezetek Országos Szövetsége érthetetlennek és egy oldalú lépésnek tartja a sztrájktörvény módosítását.
Földényi György, a szövetség elnöke keddi, MTI-hez eljuttatott közleményében úgy fogalmazott: a módosítás kizárólag a munkavállalói érdekérvényesítés csorbítását szolgálná és munkavállalói jogokat sértene. Hozzátették: szakmaiatlan megoldás, ha a munka világát érintő szabályok változtatása egyoldalúan csak a munkavállalói jogok gyengítését eredményezi, de a munkáltató kötelezettségét, a párbeszéd erősítését nem szolgálja.
A munkaügyi konfliktusok során rendszeresen előfordult a munkavállalók presszionálása, megfélemlítése és sztrájk idején a sztrájktörés alkalmazása, s erre a törvénytelen eszközre a módosító javaslat nem ad választ - olvasható a közleményben. Kara Ákos és Kontur Pál képviselői önálló indítványként terjesztette be az Országgyűlésnek a múlt héten a sztrájktörvény módosításáról szóló javaslatot. E szerint csak akkor lehetne sztrájkot tartani, ha a felek megállapodtak az elégséges szolgáltatás mértékéről, vagy ennek hiányában a munkaügyi bíróság határozott erről.
Az Amerikai Egyesült Államok és az Európai Unió között július 27-én megállapodás született egy átfogó vámegyezményről.
Összefoglaló a kedvezményes konstrukciók feltételeiről: mire, milyen feltételekkel lehet igényelni ilyen forrást?
A képzések támogatása segíti az alkalmazkodóképességet és termelékenység javítását - a vállalkozások széles köre számára érhető el ehhez pályázati forrás.
Az üzlet értéke mellett az adásvétel adózási következményeit is érdemes számba venni, legyenek a szereplők cégek vagy akár magánszemélyek.
A találkozó helyszíne végül Alaszka lesz.