Egyetemek a Facebookon: mi a helyzet itthon?

2010 szeptemberében egy amerikai egyetem, a Harrisburg University of Science and Technology egyhetes tilalmat rendelt el campusa területén a közösségi oldalak használatára. Az akció nem szankció volt, hanem figyelemfelkeltés: arra akarták ráébreszteni a diákokat, hogy elengedhetetlen részévé vált az életüknek a Facebook és a Twitter – a hallgatók pedig nem győztek csodálkozni azon, hogy sokkal hatékonyabban tudnak részt venni az előadásokon és szemináriumokon, ha közben nem webkettőznek a laptopjukon.

  • unknown unknown
Egyetemek a Facebookon: mi a helyzet itthon?

A Harrisburg Egyetemnek ettől még - vagy éppen ezért - van saját Facebook-oldala, és az üzenőfala napjában többször is frissül. Magyarországon ott még nem tartunk, hogy mindenki laptopot nyisson egy-egy előadás kezdetén, de a magyar Facebook-felhasználók száma már egy éve átlépte az egymilliót, és a kimutatások szerint körülbelül egynegyed részük a 18-25 éves korosztályhoz tartozik – vagyis a közösségi oldal a magyar felsőoktatásban ugyanolyan fontos szerepet tölthetne be, mint az Egyesült Államokban. Ettől kezdve pedig már az az érdekes, hogy mennyire és hogyan webkettesek a hazai egyetemek. A cikk folytatását az Eduline oktatási oldalon olvashatja.

Útmutató cégvezetőknek

Útmutató cégvezetőknek

Aktuális pályázatok

Összefoglaló az aktív pályázatok legfontosabb feltételeiről: kik pályázhatnak, mekkora összeget lehet igényelni, mire fordítható az elnyert támogatás.

Mikor jó egy céges hitelajánlat?

Már párszáz milliós hitelnagyság esetén is – akár több tízmillió forinttal – többe kerülhet cégünknek, ha csupán a kamatszint alapján döntünk.