szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb álláskereső nem tudja, hogyan tűnhetne ki a sok jelentkező közül.

A MediaGo Alapítvány által szervezett workshopon Tollas Attila, a Scotwork Magyarország konzultánsa és egyik vezető trénere  mesélte el személyes sikertörténetét. Előadásában bemutatta 2008-ban megvalósított merész „én marketing" kampányát, mellyel megpályázott egy állást.

Óriásplakáton hirdette magát az álláskereső - olvassa el a Jobline Magazinban.

Az autoriter bábjátékos és Sulyok, a báb

Az autoriter bábjátékos és Sulyok, a báb

Itt a Last of Us második évadának teasere Pedro Pascallal és Bella Ramsey-val

Itt a Last of Us második évadának teasere Pedro Pascallal és Bella Ramsey-val

Megkapta a hatósági engedélyeket a kínai hátterű magyar légitársaság

Megkapta a hatósági engedélyeket a kínai hátterű magyar légitársaság

Kell-e aggódnunk, ha halljuk a saját szívdobogásunkat?

Kell-e aggódnunk, ha halljuk a saját szívdobogásunkat?