szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A legtöbb álláskereső nem tudja, hogyan tűnhetne ki a sok jelentkező közül.

A MediaGo Alapítvány által szervezett workshopon Tollas Attila, a Scotwork Magyarország konzultánsa és egyik vezető trénere  mesélte el személyes sikertörténetét. Előadásában bemutatta 2008-ban megvalósított merész „én marketing" kampányát, mellyel megpályázott egy állást.

Óriásplakáton hirdette magát az álláskereső - olvassa el a Jobline Magazinban.

Hadházy bemutatja: 32 milliónyi uniós pénzt költöttek egy nyilvános WC-re Szalkszentmártonban

Hadházy bemutatja: 32 milliónyi uniós pénzt költöttek egy nyilvános WC-re Szalkszentmártonban

A világhírű karmester, Daniel Barenboim Parkinson-kórban szenved

A világhírű karmester, Daniel Barenboim Parkinson-kórban szenved

Nem megerősített hitelességű videók keringenek a svédországi lövöldözésről, menekülő emberekről

Nem megerősített hitelességű videók keringenek a svédországi lövöldözésről, menekülő emberekről

Így mozogjon a változókorban!

Így mozogjon a változókorban!