szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A MediaGo Alapítvány által szervezett Kreatív Álláskeresés Workshop sorozat legutolsó témája Papp Ákos és Szloboda László The Toilet Book nevű projektje volt. Papp Ákos elmesélte hajmeresztő ötletüket és hogy miként szereztek vele állást, illetve bemutatta mivel töltik kreatív teamként a napjaikat az álomállás megszerzése óta.

A sztori azzal kezdődik, hogy két fiatal srác a hamburgi Miami Ad Schoolban fejleszti kreatív készségeit. Megtanulták amit meglehetett a reklámszakmáról és az erősen gyakorlati képzés által olyan projektekben próbálhatták ki magukat, ami ritka egy egyetemista életében. Már az első napon éles szakmai feladatokkal találták szembe magukat, ez az az iskola ahol a való élet az osztályterem.

A sikeres állásszerzés történetét olvassa el a Jobline Magazinban.

Publicus: Az ellenzékiek több mint kétharmada szerint Gyurcsány ténykedése inkább ártott a legutóbbi választás előtt

Publicus: Az ellenzékiek több mint kétharmada szerint Gyurcsány ténykedése inkább ártott a legutóbbi választás előtt

Film készülhet az OpenAI drámájáról, amikor kirúgták, majd pár napra rá visszavették Sam Altmant

Film készülhet az OpenAI drámájáról, amikor kirúgták, majd pár napra rá visszavették Sam Altmant

Bővül a nyaraló: Rogán-Szendrei Cecília 125 millióért vásárolna egy tihanyi telket

Bővül a nyaraló: Rogán-Szendrei Cecília 125 millióért vásárolna egy tihanyi telket

Néhány óra alatt dollármilliárdokat vesztett az egymás ellen forduló Donald Trump és Elon Musk

Néhány óra alatt dollármilliárdokat vesztett az egymás ellen forduló Donald Trump és Elon Musk