szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A MediaGo Alapítvány által szervezett Kreatív Álláskeresés Workshop sorozat legutolsó témája Papp Ákos és Szloboda László The Toilet Book nevű projektje volt. Papp Ákos elmesélte hajmeresztő ötletüket és hogy miként szereztek vele állást, illetve bemutatta mivel töltik kreatív teamként a napjaikat az álomállás megszerzése óta.

A sztori azzal kezdődik, hogy két fiatal srác a hamburgi Miami Ad Schoolban fejleszti kreatív készségeit. Megtanulták amit meglehetett a reklámszakmáról és az erősen gyakorlati képzés által olyan projektekben próbálhatták ki magukat, ami ritka egy egyetemista életében. Már az első napon éles szakmai feladatokkal találták szembe magukat, ez az az iskola ahol a való élet az osztályterem.

A sikeres állásszerzés történetét olvassa el a Jobline Magazinban.

21 orosz katona megadta magát az ukránoknak Kurszkban

21 orosz katona megadta magát az ukránoknak Kurszkban

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

Kóka János: Nekem is furcsa, hogy Orbánék elvittek az Emírségekbe tárgyalni

Letartóztatták a japán nő meggyilkolásával gyanúsított ír férfit

Letartóztatták a japán nő meggyilkolásával gyanúsított ír férfit

Akkora a spórolás a kormányzatban, hogy Orbán Viktor döntésén múlt az is, ki kaphatott plusz pénzt

Akkora a spórolás a kormányzatban, hogy Orbán Viktor döntésén múlt az is, ki kaphatott plusz pénzt