szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Bár a legújabb trend szerint egyre többen használják a kávézókat arra, hogy onnan intézzék munkahelyi feladataikat, ez a helyszín alkalmatlan a tartós munkavégzésre – derül ki a Regus globális felméréséből.

A baby boom generáció (’50-es, ’60-as években születettek) tagjai nagyobb arányban gondolják úgy, hogy a kávézók nem alkalmasak megbeszélésekre, mint az Y-generáció (’70-es, ’80-as években születettek). A kíváncsi hallgatózók viszont minden korosztály szerint problémát jelentenek.

A coffee shop working részletei a Jobline Magazinban.

Trump sem tudja elvenni az árérzékeny magyar vásárlóktól a Temut és a Sheint

Trump sem tudja elvenni az árérzékeny magyar vásárlóktól a Temut és a Sheint

Rakétarendszerek, veteránok és hagymakupolák – képeken Putyin győzelem napi parádéja

Rakétarendszerek, veteránok és hagymakupolák – képeken Putyin győzelem napi parádéja

Beleálltak a golfba

Beleálltak a golfba

Ukrajna kiutasított két magyar diplomatát válaszul Szijjártó lépésére

Ukrajna kiutasított két magyar diplomatát válaszul Szijjártó lépésére