Pályázati pénzosztás a parlamenti választások előtt – hol tartunk most, és mire érdemes készülni?
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Megszületett a bérmegállapodás a Közúti Közlekedési Szakszervezet és a Közlekedési Munkástanácsok Szövetsége, mint munkavállalói érdekképviseletek, valamint a Közúti Közlekedési Vállalkozások Szövetsége, mint munkáltatói szövetség között - jelentette be a Munkástanácsok Országos Szövetsége szerdán.
A közlemény ismerteti: a hosszú tárgyalási sorozat eredményeként április 9-én az esti órákban az érdekképviseletek aláírták a közösségi közúti közlekedési alágazatra vonatkozó béremelésről szóló megállapodást.
A tájékoztatás szerint a megállapodás megfelelő keretet és mozgásteret biztosít a szakszervezeteknek ahhoz, hogy a helyi bértárgyalásokon - a szakszervezetek által előnyben részesítendő alacsonyabb keresetű dolgozói csoportoknál - 2013-ban reálkereset-növekedést érjenek el, valamint arra, hogy kezdeményezésükre a béren kívüli juttatások keretösszege beépüljön az egyéni munkaszerződésekbe.
A munkáltató átvállalja a béren kívüli juttatások megnövekedett egészségügyi hozzájárulás (eho) terhét és biztosítja a cafeteria juttatások bérre történő átváltásának lehetőségét is. A munkáltató a közlemény szerint nyilatkozott arról is, hogy a fizikai állományban nem kezdeményez létszámleépítést.
Az idén hatalmas, 774 milliárd forintos keretösszeg keresi a helyét a GINOP Plusz programban.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Ötlépcsős útiterv a fenntarthatósági célkitűzések üzleti stratégiába építéséhez.
Egyre több szektorban kötelező a felelősségbiztosítás. Mire nyújt valódi védelmet? És mikor fizetjük hiába a díjat?
Filozófus, rapper, filmproducer és miniszterelnök egy képen.
Hát, ha ez egy mezőgazdasági üzem, akkor annak igen furcsa – vont mérleget Hadházy Ákos.