szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Ellenőrzés nélkül lehet átkelni Romániába, ünnepséggel nyitották meg a határt

Ellenőrzés nélkül lehet átkelni Romániába, ünnepséggel nyitották meg a határt

Olyan világot hozhat el a mesterséges intelligencia, ahol egyre kevésbé tud szabadon dönteni

Olyan világot hozhat el a mesterséges intelligencia, ahol egyre kevésbé tud szabadon dönteni

Anthony Hopkins pont 49 éve józan, ez volt az utolsó csepp a pohárban

Anthony Hopkins pont 49 éve józan, ez volt az utolsó csepp a pohárban

Mire számíthatunk 2025-ben a bűnözőktől? Erre a 6 dologra valószínűleg igen

Mire számíthatunk 2025-ben a bűnözőktől? Erre a 6 dologra valószínűleg igen