szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Hiába a sóskútiak ellenállása és Orbán Viktor ígérete, elstartolhat az akkufeldolgozó

Hiába a sóskútiak ellenállása és Orbán Viktor ígérete, elstartolhat az akkufeldolgozó

Gulyás Gergely: Ha az árrésstop nem lesz elég, a kormány nem riad vissza a kereskedelem radikálisabb szabályozásától sem – ez történt a kormányinfón

Gulyás Gergely: Ha az árrésstop nem lesz elég, a kormány nem riad vissza a kereskedelem radikálisabb szabályozásától sem – ez történt a kormányinfón

Hivatalossá vált, hogy a Belügyminisztérium a Várba költözik

Hivatalossá vált, hogy a Belügyminisztérium a Várba költözik

Horváth Éva tucatnyi fotóval bizonyítja, hogy szereti a híres magyar kórházi kosztot

Horváth Éva tucatnyi fotóval bizonyítja, hogy szereti a híres magyar kórházi kosztot