szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Tizenhat évvel legutóbbi lemezének megjelenése után a Cure ereje teljében van, ezt mutatja a zenekar új albuma

Tizenhat évvel legutóbbi lemezének megjelenése után a Cure ereje teljében van, ezt mutatja a zenekar új albuma

Pár fújás az egész? Orrspray lassíthatja az Alzheimer-kór kialakulását

Pár fújás az egész? Orrspray lassíthatja az Alzheimer-kór kialakulását

Azt hallotta, hogy megszűnik a kötelező munkaköri alkalmassági vizsgálat? Akkor félrevezették

Azt hallotta, hogy megszűnik a kötelező munkaköri alkalmassági vizsgálat? Akkor félrevezették

Izrael és Libanon hamarosan aláírhatja a tűzszüneti megállapodást

Izrael és Libanon hamarosan aláírhatja a tűzszüneti megállapodást