szerző:
hvg.hu

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Három férfit gyanúsítanak az autókereskedő megölésével

Három férfit gyanúsítanak az autókereskedő megölésével

Keményen megbüntetik Budvában a fürdőruhában grasszálókat

Keményen megbüntetik Budvában a fürdőruhában grasszálókat

Megmenekülni látszik a Vapiano

Megmenekülni látszik a Vapiano

Mindent a hírnévért: 13 millió forintért vett két darab dinnyét a magát ünneplő cég

Mindent a hírnévért: 13 millió forintért vett két darab dinnyét a magát ünneplő cég

22 millió forintot lopott ki bankjából a fiókvezető

22 millió forintot lopott ki bankjából a fiókvezető

David Lynch rémálmokat inspirált

David Lynch rémálmokat inspirált