szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy év alatt 644 százalékkal nőtt az az elvárás, hogy az álláskereső értsen az Instagramhoz - írja a The Wall Street Journal.

Az Indeed.com adatai alapján egyre több álláshirdetésben kérnek közösségi médiás tapasztalatot - írja a The Wall Street Journal. Az Instagramhoz való hozzáértést például 2012 óta 644 százalékkal több munkáltató követeli meg, a Twittert 44 százalék. A "közösségi média" mint fogalom az álláshirdetésekben 28 százalékkal nőtt.

További részletek a Jobline oldalán.

Erős napja van a forintnak, már kevesebb mint 390 egy dollár

Erős napja van a forintnak, már kevesebb mint 390 egy dollár

Az Egyesült Államok után Argentína is kilép a WHO-ból

Az Egyesült Államok után Argentína is kilép a WHO-ból

Karácsony a Mini-Dubajról: Budapest mindent vállal, amit az arab befektető vállalt

Karácsony a Mini-Dubajról: Budapest mindent vállal, amit az arab befektető vállalt

Példa nélküli visszaesés: már második éve zsugorodik a magyar ipar

Példa nélküli visszaesés: már második éve zsugorodik a magyar ipar