szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A napokban nagy figyelmet kapott az az eset, amikor a British Airways egyik utasa a nyilvánosság előtt panaszkodott az eltűnt csomagja miatt, amit az ügyfélszolgálatos nagyon rosszul kezelt. Már egyre nehezebb eltitkolni, ha valaki lekelezően bánik az ügyfelekkel: lehet a közösségi média segíthet abban, hogy akik alkalmatlanok erre munkára, azok ne dolgozhassanak hasonló pozícióban?

Egyre többen élnek a közösségi média adta lehetőségeivel és a nyilvánosság előtt osztják meg a kifogásaikat egy szolgáltatással kapcsolatban. Így tett nemrég Hasan Syed akinek az édesapjának a British Airwys elkeverte a csomagjait, és miután hiába próbált segítséget kérni tőlük, a Twitteren adott hangot elégedetlenségének. A légitársaság viszont több mint 7 órával a bejegyzés megjelenése után reagált, addig pedig már ezrekhez eljutott a tweet, sőt, több hírügynökség is feldolgozta az esetet.

A részleteket olvassa el a Jobline oldalán.

Gulyás Gergely szerint Orbán Viktor kérése volt, hogy tőle és Rogán Antaltól vonjanak el hatásköröket

Gulyás Gergely szerint Orbán Viktor kérése volt, hogy tőle és Rogán Antaltól vonjanak el hatásköröket

„Biciklire fel, és jobb lesz az életünk!” –  a kerékpározás története az antropológus szemével

„Biciklire fel, és jobb lesz az életünk!” – a kerékpározás története az antropológus szemével

Nemzetközi lapszemle: Áll az tűzfal Európában, Orbánt és Le Pent nem akarják kiengedni mögüle

Nemzetközi lapszemle: Áll az tűzfal Európában, Orbánt és Le Pent nem akarják kiengedni mögüle

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is

Nyomott áron vásárolják fel a járvány sújtotta területekről az egészséges sertéseket is