Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
[{"available":true,"c_guid":"d97aaab9-baf6-485d-996b-5577f5c954dd","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Sebők Éva egy molinót tartott a karzaton az Alaptörvény módosításakor.","shortLead":"Sebők Éva egy molinót tartott a karzaton az Alaptörvény módosításakor.","id":"20250425_Kover-Laszlo-birsag-Momentum-Alaptorveny-modositas-Sebok-Eva","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/d97aaab9-baf6-485d-996b-5577f5c954dd.jpg","index":0,"item":"8848d33c-25ab-4dec-a8c7-9ae93ef7ac82","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_Kover-Laszlo-birsag-Momentum-Alaptorveny-modositas-Sebok-Eva","timestamp":"2025. április. 25. 13:13","title":"Kövér László újabb, 11 milliós bírságot szabott ki a Momentum egyik képviselőjére","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"2737321d-4532-4942-aeb0-569df1048fae","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Brit és kínai kutatók közösen vizsgálták meg 3222 serdülőkorú gyerek alvási szokásait, és azt találták, hogy annál jobban teljesítenek a diákok, minél többet alszanak.","shortLead":"Brit és kínai kutatók közösen vizsgálták meg 3222 serdülőkorú gyerek alvási szokásait, és azt találták, hogy annál...","id":"20250425_serdulok-alvasi-szokasai-kutatas-vizsgalat-agyi-tevekenyseg","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/2737321d-4532-4942-aeb0-569df1048fae.jpg","index":0,"item":"97475ac8-e8be-46a8-96e3-e2c5549abc32","keywords":null,"link":"/tudomany/20250425_serdulok-alvasi-szokasai-kutatas-vizsgalat-agyi-tevekenyseg","timestamp":"2025. április. 25. 20:03","title":"+15 perc alvás is komoly jelentőséggel bír a serdülőknél, segíthet megvédeni az agyukat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"6093dc7a-7610-4155-85ed-9ca89af51269","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"A kínai Unitree nemrég avatta fel legújabb, 10 ezer négyzetméteres gyárát Kínában, ahol a főszerep ismét a G1 humanoid roboté volt.","shortLead":"A kínai Unitree nemrég avatta fel legújabb, 10 ezer négyzetméteres gyárát Kínában, ahol a főszerep ismét a G1 humanoid...","id":"20250425_unitree-g1-humanoid-robot-mozgas","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/6093dc7a-7610-4155-85ed-9ca89af51269.jpg","index":0,"item":"38d67bd7-aa34-4a53-9175-773c62f297d1","keywords":null,"link":"/tudomany/20250425_unitree-g1-humanoid-robot-mozgas","timestamp":"2025. április. 25. 15:03","title":"Kezet fog, ölelkezik és táncol a kínai humanoid robot, a Unitree G1","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"cf0f9fa5-7b0e-46c4-8846-fd94b44f8372","c_author":"HVG","category":"tudomany","description":"Több intézkedést is bejelentett a Meta, melyek célja, hogy a Facebook újra egy kicsit jobb hely legyen. És, hogy a kutyás képek melletti szöveg ne repülőkkel kapcsolatos tényekről szóljon.","shortLead":"Több intézkedést is bejelentett a Meta, melyek célja, hogy a Facebook újra egy kicsit jobb hely legyen. És...","id":"20250425_meta-facebook-spam-tartalmak-visszaszoritasa","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/cf0f9fa5-7b0e-46c4-8846-fd94b44f8372.jpg","index":0,"item":"2c02c747-a1f7-49c0-a7c0-4e41bed12e36","keywords":null,"link":"/tudomany/20250425_meta-facebook-spam-tartalmak-visszaszoritasa","timestamp":"2025. április. 25. 13:03","title":"Tavaszi nagytakarításba kezd a Facebook, kisöprik a spam tartalmakat","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"15beeca8-9d3d-4e8c-a9a1-2cb62db96806","c_author":"HVG","category":"itthon","description":"Elvitelre – a podcast, amelyben a hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Csak indítsa el a háttérben és hallgassa meg szerzőink legjobb írásait! A héten: Ferenc, és ami utána jön. ","shortLead":"Elvitelre – a podcast, amelyben a hét legjobb HVG hetilapos és hvg360-as anyagaiból válogatunk. Csak indítsa el...","id":"20250427_Bucsu-Elvitelre-podcast-Ferenc-papa-papavalasztas-halal-nekrolog","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/15beeca8-9d3d-4e8c-a9a1-2cb62db96806.jpg","index":0,"item":"1557ca78-e1de-41ba-b28f-8c6af2f5b31c","keywords":null,"link":"/itthon/20250427_Bucsu-Elvitelre-podcast-Ferenc-papa-papavalasztas-halal-nekrolog","timestamp":"2025. április. 27. 06:00","title":"Búcsú │ Elvitelre","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"b373c84b-e56d-444a-aaab-44b9cf6cff27","c_author":"Mészáros Márton Balázs","category":"360","description":"A vámháborús idők bizonytalanságait az abszolút hozamú befektetési alapok segíthetnek átvészelni, az állampapír és az arany is jó döntés lehet. Aki kockáztatna, annak a régióban érdemes nézelődnie.","shortLead":"A vámháborús idők bizonytalanságait az abszolút hozamú befektetési alapok segíthetnek átvészelni, az állampapír és...","id":"20250425_hvg-befektetes-vamhaboru-reszvenypiac-arany-deviza-allampapir","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/b373c84b-e56d-444a-aaab-44b9cf6cff27.jpg","index":0,"item":"ab7cfea9-4634-4234-8d73-868edd864da9","keywords":null,"link":"/360/20250425_hvg-befektetes-vamhaboru-reszvenypiac-arany-deviza-allampapir","timestamp":"2025. április. 25. 15:35","title":"Mibe fektessem a pénzem, hogy megússzam Trump vámháborúját?","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"a12d23da-14a2-4c49-af28-937de8585c29","c_author":"hvg360","category":"360","description":"Sulyok Tamás köztársasági elnök nem hagyta szó nélkül, hogy a HVG publicistája, Tóta W. Árpád szatyor fingnak nevezte. És persze nem lehet úgy beszélni mostanában az államfőről, hogy ne kerülne szóba a logója. Tény, jár is a megkülönböztető jelzés egy olyan kemény dolgozó influenszernek, mint Sulyok Tamás. Aki nem hiszi, nem kell utánajárnia, ugyanis Ceglédi Zoltán szépen csokorba szedte a legjobb elnöki posztokat: vannak idézetek, lábképek, borsófőzelék is, sőt, még azt is megörökítették, ahogyan Sulyok Tamás kipróbálja a suttyantós-pukkantósat. ","shortLead":"Sulyok Tamás köztársasági elnök nem hagyta szó nélkül, hogy a HVG publicistája, Tóta W. Árpád szatyor fingnak nevezte...","id":"20250426_duma-aktual-sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/a12d23da-14a2-4c49-af28-937de8585c29.jpg","index":0,"item":"bdfdf5ab-e7f8-4d36-aa59-44c5b3c6b80e","keywords":null,"link":"/360/20250426_duma-aktual-sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok","timestamp":"2025. április. 26. 18:30","title":"A Sándor-palotában dolgozik az ország egyik legsokoldalúbb influenszere","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":true,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null},{"available":true,"c_guid":"7b3fb79f-51fb-4e59-960a-12fe18d77e2e","c_author":"hvg.hu","category":"itthon","description":"Senyei György többek között arra próbálta felhívni a honatyák figyelmét, hogy a módosításokban szereplő egyik pontatlan megfogalmazás alapján simán be lehetne záratni a Praktikert vagy az Obit.","shortLead":"Senyei György többek között arra próbálta felhívni a honatyák figyelmét, hogy a módosításokban szereplő egyik pontatlan...","id":"20250425_kosa-drogugy-torvenymodositas-obh-elnok-senyei-lakossagi-eszrevetel","image":"https://img.hvg.hu/Img/ffdb5e3a-e632-4abc-b367-3d9b3bb5573b/7b3fb79f-51fb-4e59-960a-12fe18d77e2e.jpg","index":0,"item":"a1d2268c-4c11-4955-b6e7-cb40bbdd344b","keywords":null,"link":"/itthon/20250425_kosa-drogugy-torvenymodositas-obh-elnok-senyei-lakossagi-eszrevetel","timestamp":"2025. április. 25. 16:50","title":"Kósa Lajos szerint lakossági észrevétel az OBH elnökének véleménye a drogügyi törvénymódosításokról","trackingCode":"RELATED","c_isbrandchannel":false,"c_isbrandcontent":false,"c_isbrandstory":false,"c_isbrandcontentorbrandstory":false,"c_isbranded":false,"c_ishvg360article":false,"c_partnername":null,"c_partnerlogo":"00000000-0000-0000-0000-000000000000","c_partnertag":null}]
Hogyan szerezhet még több feliratkozót hírlevelére?
szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?
Mai cikkünkben bemutatunk egy olyan stratégiát melynek segítségével elérheti, hogy az eddigieknél jóval nagyobb számú látogató vásároljon illetve iratkozzon fel hírlevelére.
A jövőben már nem fog tudni értékesítést generálni az olyan weboldal, ahol egyszerűen csak leírnak néhány sort és elhelyeznek néhány fotót a kínált termékről. A siker érdekében célszerű kutatásokba, eszközökbe, infrastruktúrába és elemezhető riportok készítésébe fektetnie – olyan kimutatásokkal rendelkezni, melyekből a honlap tulajdonosa megismerheti látogatói igényeit.
A következőkben 7 hasznos tippet olvashat arról, hogy miként tud weboldala optimalizálásával a lehető legnagyobb profitra szert tenni.
1. Igaz, hogy a régi szokások nehezen kopnak el, de itt az ideje, hogy felrázza a hirdetési mixét. Ne feledje: weboldala az a hely ahol a fogyasztókkal való „társalgás” igazából elkezdődik - és Önnek ezt kontrollálnia kell. Mit szólna mondjuk ahhoz, ha a hagyományos reklám költségvetésének egy részét az online marketing büdzséjére és internetes fejlesztésekre költené? Így pontosan letesztelhetné a hatást. Esetleg forgathatna egy Tv reklámot mely jó alapként szolgálna internetes csapata számára, hogy - a videózás eszközeit felhasználva – reklámozni tudja az adott terméket a weboldalon. Találja meg az utat, miként tud átcsoportosítani forrásokat weboldala javára.
2. Kezdje az internetes célokkal. Mint bármely más marketing tevékenységnél, az online megközelítésnek is egy alaposan kidolgozott stratégiában kell gyökereznie. Ha a weboldal célja a látogatók vásárlóvá alakítása és az értékesítés akkor más taktikát kell alkalmaznia mint amikor a honlap a márkaépítésre és hosszú távú kapcsolatok kialakítására fókuszál. Szakítson pár percet weboldala céljainak prioritási sorrendbe állítására, majd ezután kezdje el a munkát.
3. „Mix and match.” Fontos, hogy előre válassza ki azt a taktikát, ami segíti céljai elérésében. Gyűjtsön össze minden olyan technológiát, melyek összhangban vannak a céljaival. Ha nem tudja végignézni az összeset, akkor fókuszáljon egy olyan eszközre mely azonnali hatást eredményez honlapján. A lehetőségek tárháza mérhetetlenül gazdag, a videótól a hanganyagokon át, a fogyasztók által létrehozható tartalomig. Először ötleteljen, majd induljon azzal a módszerrel, mely reálisan belefér a költségvetésébe.
4. Béreljen egy „konyhafőnököt”. A konyhafőnök egy olyan internetes szerkesztő, aki kezelni tudja a tartalom áramlását a weboldalon, aki rendelkezik elég hozzáértéssel a back-end technológiák és eszközök használatához és akinek az elsődleges fókusza a marketing. Nem árt, ha az illetőnek írói vénája is van, valamint kreatív gondolkodás is szükséges, hogy képes legyen a termékeket megfelelően bemutatni az interneten.
5. Készítsen egy naptárat. Hozzon létre egy akciókkal telített, vibráló naptárat, melyen láthatóak a tartalom változások, promóciós erőfeszítések, termék bevezetések, és PR kezdeményezések. Mindig tartsa frissen, csábítóan és akció-orientáltan a tartalmát. Egy naptár természeténél fogva ciklikus felépítésű, mely azt jelenti, hogy az épp véget érő kampányt ki kell értékelnie, egy új kampányt kel indítania és ezzel egyidőben terveznie kell egy jövőbeni kampányt is melyet mindig az előző kampányokból nyert tapasztalataira alapozhat.
6. Adjon látogatóinak egy „bikaszarvat”. Ez ugyan rémisztően hangzik, de itt az ideje, hogy bevonja a vásárlóit a weboldalán zajló folyamatokba, azáltal, hogy biztosítja a fogyasztók által készíthető tartalmak létrehozásának lehetőségét. A szavazások, hozzászólások, blogok, kérdőívek és fórumok csak néhány lehetőség a sok közül. A fogyasztók átláthatóságot akarnak és a hitelesség amit így elnyerhet messze meghaladja majd a néhány negatív hozzászólás erejét. A fogyasztók sokkal inkább bíznak a sorstársaikban mint a szokványos marketing szövegekben.
7. Koptassa el a mérőpoharát. Mindenki azt hajtogatja, hogy az internet a legjobban mérhető médium! De mikor nézte meg utoljára a látogatottsági statisztikáit? Itt az ideje, hogy befektessen a megfelelő látogatottságmérő technológiába és betervezzen néhány olyan alkalmat időbeosztásába, amikor a weboldala látogatottságát elemzi. Próbálja tökéletesen megérteni az átkattintások és kilépési pontok miértjét. Határozza meg, milyen útvonalakon közlekednek látogatói az oldalán és hogy tud javítani az eddigi a folyamatokon. Számtalan eszköz áll a rendelkezésére melyek elősegítik weboldala és értékesítési folyamata optimalizálását – amennyiben hajlandó időt és energiát áldozni a megfelelő látogatottsági adatok elemzésére.
A fentiekben bemutatott teljes átváltozás része annak az alapeszmének miszerint a média szétdarabolódása és a szélessáv terjedése átalakítja a fogyasztók viselkedését. Az ebben élenjárók már érzik ezt az eltolódást és igyekeznek magukévá tenni az eszmét. Újratervezik a lehetőségeket annak érdekében, hogy gazdagabb élményt nyújtsanak a fogyasztóiknak. A korai felismerők már megtették a szükséges lépéseket és számukra a változásokkal járó üzleti előnyök is világosan látszanak – növekvő márka ismertség és fogyasztói hűség, mely növekvő eredményeket hoz magával.
Itt az ideje, hogy Ön is újragondolja miként tudja „megfőzni” a tökéletes online ételt, hogy táplálni tudja médiára éhes fogyasztóit. De legyen óvatos! Ne kísérletezzen túl sokáig saját menüjén, mert versenytársai ugyanezekkel a problémákkal küszködnek és kifejleszthetik már azelőtt a megfelelő receptet - ellopva ezzel fogyasztóit – mielőtt esélye lenne kinyitnia a konyhája ajtaját.
Cikksorozatunk első részében összehasonlítottuk az e-mail marketinget a hagyományos direkt marketinggel. Most megismerheti azokat a lehetőségeket, melyeket egyértelműen az e-mail marketing hozott magával. Ezek a módszerek nem, vagy csak nagyon nehezen kivitelezhetőek egy hagyományos direkt marketing kampányban. Az alábbiakban bemutatásra kerülő technikák alkalmazása nélkül ma már elképzelhetetlen lenne egy jövedelmező weboldal működtetése.
Melyek azok az apró, de nem jelentéktelen hibák, amelyeket gyakran elkövetnek a hírlevél-kiküldők? Milyen finom módszerekkel növelheti a kattintások számát és válhat profi e-mail marketingessé? Csepregi Balázs, a hvg.hu internet-marketing szakértője az alábbi tippekkel szolgál.
A honlap tulajdonosok többsége szétküldi ugyan gondosan összeállított hírlevelét, azonban csak kevesen szánnak elég időt kampányuk eredményeinek kiértékelésére. Ha Ön nem a félmegoldások híve, s szeretne eredményessé tenni e-mail marketingjét, akkor olvassa el, hogy melyek a legfontosabb mérőszámok, s mi a szerepük?