Céges bankkártyák – Hogyan osszunk?
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A gazdag vállalkozók jobban egyetértenek egymással, mint a szegény vállalkozók.
Thomas Corley, amerikai szociológus a gazdagok és szegények viszonyát kutatja. Friss felmérése szerint, a gazdagok több dologban értenek egyet, mint a szegények. Könyve szerint az tekinthető gazdagnak Amerikában, aki 160 ezer dollár (35 millió forint) éves jövedelem felett keres, illetve minimum 3,2 millió dollár (710 millió) nettó értékű megtakarítása van. A kutató úgy véli, hogy a gazdagok – nem meglepően – optimistábbak, mint a szegények, nem hisznek az eleve elrendelt sorsban, és úgy vélik, hogy a kreativitás a legfontosabb egy üzlet indításánál. Íme, 5 dolog, amiről másként gondolkodnak a gazdagok, mint a szegények.
1. A gazdagok nem hisznek az eleve elrendelt sorsban, a szegények igen
A gazdagok 10 százaléka értett egyet azzal az állítással, hogy ők hisznek a sorsban, míg a szegények 90 százaléka igen. A szegények szerint a genetika az, ami meghatározza a sikeres életutat, míg a gazdagok (akik saját erejükből lettek gazdagok) szerint az a gondolkodás, hogy minden lehetséges, minden elérhető.
2. A gazdagok úgy vélik, hogy a jellemvonások segíti őket üzleti sikerhez, a szegények szerint a szerencse
A megkérdezett gazdagok 52 százaléka ért egyet azzal az állítással, hogy a jellemvonások számítanak az üzleti sikerben, a szegények csak 3 százaléka. A gazdagok szerint a jó jellemvonásokból, tulajdonságokból siker születik, a rosszakból pedig sikertelenség. A szegények ezzel szemben a szerencsének tulajdonítják a sikert.
3. A gazdagok szerint a kreativitás fontosabb, mint az intelligencia az üzleti sikerben
A gazdagok 75 százaléka ért egyet azzal az állítással, hogy a kreativitás elengedhetetlen az üzleti sikerhez, míg a szegényeknek csak 11 százaléka. Corey szerint a legtöbb amerikai gazdag közepes vagy annál is rosszabb tanuló volt az iskolában.
4. A gazdagok szerint a kockázatvállalás döntő a sikerben, a szegények szerint nem
A gazdagok 63 százaléka ért egyet azzal az állítással, hogy a kockáztatás nélkül nincs üzleti siker, míg a szegényeknek csak 6 százaléka. Corey kutatása szerint a gazdagok 27 százaléka legalább egyszer megbukott korábban az üzletével, szemben a szegények 2 százalékával.
5. A gazdagok imádnak új arcokat megismerni, a szegények nem
A gazdagok 68 százaléka ért egyet azzal az állítással, hogy szeret idegenekkel ismerkedni, míg a szegényeknek csak 7 százaléka.
Folyamatosan bővül a céges bankkártyapiac. A kínálaton egyre inkább látszik, hogy a neobankok megjelenése versenyre készteti a hagyományos bankokat is.
A cégértékelés egy bonyolult, összetett folyamat. Vannak azonban széles körben elfogadott értékelési módszerek, amelyek erre alkalmazhatók.
Lassan valóban eljön az ideje annak, hogy a cégvezetők mérlegeljék, mit kezdjenek az MI kínálta lehetőségekkel.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Élhetnek-e együtt valaha az izraeliek és a palesztinok? Mit gondol egy izraeli katona arról, akik nem akarják a gázai háborút? Földes András izraeli videóriportja erre is rákérdez, és azt is megmutatja, hogy milyen háború zajlik maguk az izraeliek között.
A több mint félmillió gépelt oldalnyi szöveg az Arcanum sajtóadatbázisában is megjelent.
Az ukrán dróntámadások pedig az orosz polgárok türelmét is tesztelik.
Azt nem tudtuk meg, hogy ki, hol és mikor jelenti be az eredményt.
Hideg ételre lehet majd költeni az utalványt, pénzre nem váltható át.