Nem félünk eléggé
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
Az Air France-hoz tartozó butik légitársaság elsősorban az ezredfordulós generációra koncentrál.
Dizájnnal, digitális technológiával és mérsékelt árakkal csábítaná fedélzetére a 18-35 éves korosztályt az Air France szigorúan nem fapadosnak, hanem butiknak nevezett légitársasága. A laza hangulatot nemcsak a széles alkoholválasztékkal, hanem azzal is igyekeznek megteremteni, hogy modern, egyszerű uniformist visel a személyzet, akiknek a színes poló, vagy akár az edzőcipő is engedélyezett. (Ha nem is a tréningruha, amelyről cikkünk előző verziójában írtunk, tévedésből.)
Az október 28-i csendes start után november 8-án hivatalosan is elindult a JOON első járata a párizsi Charles de Gaulle (CDG) repülőtérről Budapestre. A téli menetrend kezdetétől a korábban az Air France által üzemeltetett járatokat – naponta háromszor – a 2017-ben indított JOON repüli a magyar és a francia főváros között.
„Biztosak vagyunk abban, hogy a magyar utazók körében is népszerű lesz a légitársaság, amely fiatalos, lendületes arculatával és szolgáltatási színvonalával valami egészen újat kínál a piacon. A JOON megjelenésével 16 %-kal nőtt az utasok rendelkezésére álló férőhelyek száma a Budapest–Párizs-vonalon. Erre a bővítésre biztosan lesz is kereslet, hiszen a két főváros között évente mintegy hatszázezren utaznak, és ez az utasszám folyamatos növekedést mutat; az idei év végére elérheti a hétszázezer főt is” – nyilatkozta Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója.
Nyáron több hosszú távú JOON-járat indult Párizsból Kairóba, Fokvárosba, Fortalezába, Mahéba és Mumbaiba az elmúlt szezonban, de Berlin, Barcelona, Porto és Lisszabon mellett Rómába, Nápolyba és Isztambulba is repülhetünk a JOON járatain. 2019 nyarától Ecuador fővárosába, Quitóba is utazhatunk Párizsból, ahogy a karib-tengeri Saint-Martin szigetére is, az európai desztinációk sorához pedig Madrid, Stockholm, Prága és Manchester csatlakozik 2019 nyarától.
A retúr járatok ára 49 eurótól kezdődik. Az organikus kávé, vagy tea, a víz, vagy narancslé ingyen jár minden járaton, az étkezésért azonban csak a business és prémium osztályon utazóknak nem kell fizetniük, viszont természetes, gourmet ételeket kínálnak. A fedélzeten fedélzeten wifi is van a streaming szolgáltatás eléréséhez, amiket mindenki a saját okoseszközein nézhet. A tengerentúli járatokon pedig VR-szemüveget is lehet kérni a 3D-s mozikhoz.
Az elmúlt években drámaian nőtt a kibertámadások gyakorisága és súlyossága. A hazai cégek – különösen a kis- és középvállalkozások – kockázatérzékelése és felkészültsége azonban érdemben elmarad a helyzet által indokolt mértéktől.
A vállalkozások számára egyre vonzóbb lehetőség saját célra villamos energiát termelni, különösen a napenergia hasznosítása révén.
A forint jelentős árfolyamingadozása érdemben megnehezíti az olyan beruházások finanszírozását, amelyek importhányadot tartalmaznak.
Fél évig 5-6 ember volt kíváncsi a kertészeti tanácsaira, ma már közel kétszázezres követő tábora van Szomoru Miklós „Egy kertész kertje Pilisszentkereszten” blogjának. A kertészmérnök szerint, aki brit mintára magánkert-látogatásokat is szervez, nem kell heti 8 óránál többet dolgozni azért, hogy bárkinek virágzó oázássá váljon a kertje. Erre a legjobb példa virágpompában úszó birodalma.
Lehetséges forgatókönyvek.
Súlyos betegség Romániában azonosított juhhimlő, amely gazdasági károkat is okozhat.
Diego ügyvezetőjével beszélgettünk.
Furcsa részeletek derültek ki a HUN-REN Irányító Testületének üléséről. Miért szavaz valaki igennel az átalakításra, ha aztán lemond?