szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Neckermann azt kéri az utasoktól, ilyen esetben azonnal vegyék fel a kapcsolatot a céggel.

Ahogy azt korábban megírtuk, hétfőn csődbe ment, és azonnali hatállyal beszüntette tevékenységét az egyik legrégebbi brit utazási iroda, a Thomas Cook, amelynek több százezer utasa tartózkodik jelenleg is a világ különböző üdülőhelyein. Az iroda leányvállalata a Neckermann Magyarország is, amely hétfőn azt közölte, hogy nem érinti a Thomas Cook csődje, ők egészséges cég, és továbbra is folytatják működésüket.

Ennek ellenére a Napi.hu úgy tudja, a Neckermann külföldön tartózkodó ügyfeleitől is készpénzt követelnek a helyi szállodások annak ellenére, hogy itthon kifizették az utat, mert attól félnek, hogy nem kapják meg a pénzüket az irodától.

A Neckermann a hvg.hu-nak megerősítette, hogy néhány szálláshely az elutazás napján valóban kérheti az utasoktól a számlájuk kiegyenlítését, de ilyen esetekben

az utasokkal felvesszük a kapcsolatot és a szállodával direktben egyeztetve azonnal kiegyenlítjük a szállásdíját.

Az utazási iroda a Facebookon azt írta, ha valakitől kérik a szálláshelyen, hogy fizessen, akkor az utazas@neckermann.hu e-mail címen vegye fel a kapcsolatot a céggel. 

Azt is írták, hogy a foglalás a honlapon átmenetileg nem működik, de a cég összes magyarországi irodája nyitva tart.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!