szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felhasználók már közel félmilliárd forintot költöttek a BKK mobilos alkalmazásában.

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobiljegy-rendszerének tavaly őszi indulása óta nagyjából bruttó 465 millió forint volt a mobiljegyes értékesítésből származó forgalma, a mobiltelefonos alkalmazást pedig több mint 115 ezerszer töltötték le az ügyfelek – közölte a vállalat a Napi.hu-val.

A mobiljegy-értékesítés az előzetes elvárásoknak megfelelően alakul, az eladott darabszám emelkedik, ennek okát azonban nem tudja a BKK: az utasok vagy a papíralapú bérletüket cserélték le, vagy a mobilos lehetőség hatására új vevők léptek be.

Bár a rendszeren már több módosítást hajtott végre és újabbakra készül a Nemzeti Mobilfizetés Zrt.-vel közösen, a BKK továbbra is próbaidőszaknak tekinti a jelenlegi fázist. Gyűjtik még a tapasztalatokat és a felhasználói visszajelzéseket is.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!