szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A felhasználók már közel félmilliárd forintot költöttek a BKK mobilos alkalmazásában.

A Budapesti Közlekedési Központ (BKK) mobiljegy-rendszerének tavaly őszi indulása óta nagyjából bruttó 465 millió forint volt a mobiljegyes értékesítésből származó forgalma, a mobiltelefonos alkalmazást pedig több mint 115 ezerszer töltötték le az ügyfelek – közölte a vállalat a Napi.hu-val.

A mobiljegy-értékesítés az előzetes elvárásoknak megfelelően alakul, az eladott darabszám emelkedik, ennek okát azonban nem tudja a BKK: az utasok vagy a papíralapú bérletüket cserélték le, vagy a mobilos lehetőség hatására új vevők léptek be.

Bár a rendszeren már több módosítást hajtott végre és újabbakra készül a Nemzeti Mobilfizetés Zrt.-vel közösen, a BKK továbbra is próbaidőszaknak tekinti a jelenlegi fázist. Gyűjtik még a tapasztalatokat és a felhasználói visszajelzéseket is.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!