Miért veszélyes halogatni a digitalizációt? Cégvezetőként ezeket érdemes átgondolnia!
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
A Spar nálunk is vizsgálja a bevezetést.
A Spar és a Billa ausztriai üzleteiben már kapható visszaváltható üvegben tej. Az egyliteres termék a Sparnál 1,79 euróba, vagyis mostani árfolyamon kereken 600 forintba kerül, ehhez jön még a betétdíj, ami 22 cent.
A Sparhoz hasonlóan a Rewe által működtetett Billánál is megjelent az üveges tej, mindkét láncnál egy biotermék csomagolását váltják vissza. A Rewe és a Spar egyidejű lépése nem véletlen, mindkét lánc a Berglandmilch üzemből veszi a kérdéses biotejet, vagyis a fejlesztés jelentős részét a tejgyárban kellett megvalósítani. Ennek megvan az az előnye is, hogy a tejesüvegeket mindkét áruházba vissza lehet vinni, függetlenül a vásárlás helyétől – írta egy korábbi cikkében a Der Standard nyomán a G7.
A G7 megkérdezte a Spar magyarországi leányvállalatát arról, hasonlót terveznek-e nálunk is. A társaság azt válaszolja, vizsgálják a bevezetés lehetőségét.
Aki időben cselekszik, hatékonyabban működik és pályázatokhoz, új piacokhoz is hozzáférhet.
Bővült azon fejlesztési lehetőségek köre, amelyekre a Demján Sándor Tőkeprogramban forrást igényelhetnek a vállalkozások.
Javult a vállalkozások alkupozíciója: az árak konszolidálódtak, a kockázati prémiumok csökkentek, van verseny. Érdemes élni a lehetőségekkel.
Már egyetlen, megfelelően kiválasztott MI-eszköz révén is jelentős hatékonyságnövekedést érhetnek el a kisebb cégek is.
Humorbonbont reggelizett a Fidesz frakcióvezetője.