Vannak hatékony eszközök a devizapiaci kockázatok kezelésére
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
A felvételen arról beszélt egy vezető, hogy azokat kell kirúgni, akik sokat betegeskednek, vagy nem akarnak a szabadnapjukon dolgozni.
Távozik a Wizz Airtől a “Head of Flight Operations” pozíciót betöltő Darwin Triggs, a pilóták kvázi főnöke, amit egy céges körlevélben jelentettek be a dolgozóknak. A 444.hu cikke szerint a levélben azt írták, a vezető eltávolítása kapcsolatban van a Covid miatti tavalyi kirúgásokkal, illetve a menedzser akkori tettei “nem álltak összhangban a vállalat alkalmazott-központú, nyitott és őszinte kommunikációs kultúrájával”.
Több lap szerint azonban a kirúgás oka egy hangfelvétel volt, ami egy tavaly áprilisban tartott online megbeszélésen készült, ahol egy vezető – a 444 szerint feltehetőleg Triggs – arról beszélt, hogy az 1000 ember kirúgásával járó leépítés részeként 250 pilótát és pilótajelöltet is el kell küldeniük. Ami igazán kínos, hogy a menedzser tippeket is adott az elbocsátásokhoz a meeting résztvevőinek, akik a cég légibázisainak vezetői voltak.
Elhangzott, hogy azokat rúgják ki, akik fejfájást okoztak a vezetőknek, sokat betegeskedtek, vagy nem akartak dolgozni a szabadnapjukon. Azokról, akiket egy holland munkaerő-közvetítő cégen keresztül alkalmaztak azonban azt mondta, hogy hozzájuk jobb nem nyúlni, mert könnyű bánni velük, bármikor elküldhetik őket:
csak 24 nap szabadságuk van és hihetetlenül olcsók.
Mivel nem tudták megállapítani, hogy ki készítette, illetve kezdte el körbeküldeni a felvételt, végül az összes bázisparancsnokot kirúgták, ami több mint húsz embert jelent. A Reutersnek a cég nem tagadta sem a felvétel létét, sem az elhangzottak hitelességét.
A 444.hu megkereste a légitársaságot, akik nem cáfolták az információikat, azt nyilatkozták "a leépítésekhez kapcsolódó belső egyeztetések során olyan mondatok is elhangzottak, amelyek nem tükrözték a belső folyamatokat, és nem voltak összeegyeztethetők a légitársaság értékeivel." Hozzátették, a repülési osztályt átszervezték, így a jobb méretezhetőségnek köszönhetően hatékonyabban fogják tudni támogatni a Covid–19 utáni időszakra várt növekedési és fejlődési terveiket.
Az árfolyamingadozás feladja a leckét – főleg, ha importhányadot tartalmazó beruházást kell finanszírozni.
Költséghatékony és magas minőségű szolgáltatások érhetők el, akár a teljes munkavállalói körre, akár csak a kulcspozícióban lévő alkalmazottakra.
Akkor igazán előnyös egy ilyen beruházás, ha a fogyasztás jelentős része egybeesik a napsütéses időszakokkal.
Milyen jogi megfelelési követelményekre kell figyelnie a vállalkozásoknak, ha MI-alapú eszközöket használnak a munkaügyi területeken?
A július 1-i határidő előtti utolsó pillanatban, a hétfői rendkívüli közgyűlésen dőlt el, hogy a fővárosi képviselők kiigazították a már korábban, konszenzussal elfogadott 2025-ös költségvetést, így van újra érvényes büdzséje a fővárosnak – év végéig. Ha nem így lett volna, durva korlátozásokkal és pénzügyi nehézségekkel járó állapotra kellett volna készülni.
A rendelkezés alól csak olyan kiemelt cégek mentesülnek, mint a MÁV vagy az MVM.
Arról is beszélt, ha szemmel lehetne ölni, Brüsszelben egy sortűzzel elintézték volna.
A kormánypárt támogatottsága pedig mélyponton van.
Ha erre nincs jó válasz, a százezres menet csak színes emléknek lesz jó.
A volt vezérkari főnök azt mondta, jobb lenne, ha például a kézigránát-baleset miatt elrendelt vizsgálat eredményét tennék közzé végre.
A légitársaság szerint még este tíz óra előtt újra felszállhatnak.