„Röviden: egyszerűen nem tudtunk leállni a dalok írásával. Kicsit bővebben és költőibben: a folklore erdejének szélén álltunk, és nem volt más választásunk, mint hogy a mélyére hatoljunk, a képzeletbeli fák közé. Ez számomra is teljesen új tapasztalat volt, korábban ugyanis minden albumomat különálló korszakok krónikáiként kezeltem. A folklore-ral viszont más volt a helyzet: a munkálatok közben sokkal kevésbé éreztem a búcsúzkodást, inkább olyan volt, mintha csak most érkeztem volna meg. Imádom az eszképizmust, amit ezek a kitalált és valós történetek közvetítenek (...), ezért egyszerűen csak tovább írtam őket. Az Aaron Dessnerrel, Jack Antonoff-fal, WB-vel és Justin Vernonnal közös munka minden percét imádtam” – írja posztjában.
Az albumon régi és új ismerősök is feltűnnek: Bon Iver mellett a HAIM és Dessner zenekara, a The National is közreműködik egy-egy dalban.
Megvan a fővárosi költségvetés az év végéig, a kormány pedig kedvezményes lakáshitelt és az állami cégeknél folytatódó spórolást jelentett be. Eközben a nemzetközi színtéren arra készülnek, mi lesz, amikor hamarosan lejár a vámháború három hónapos tűzszünete.
David Zucker, a Naked Gun rendezője biztosan nem nézi meg a Liam Neesonnal készült negyedik részt, mert az szerinte ötlettelen másolat lesz csupán. A rendezőtrió egyharmadával Leslie Nielsen fingógépéről, a pilótás pedofilpoénokról, a Top Secret bukásáról és O.J. Simpsonról is beszélgettünk.