Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Új lapolvasási formátumot tesztel a Google, a fast flip - gyors lapozgatás - nevű alkalmazással az online kiadványok a papíralapú újságokhoz hasonlóan gyorsan átnézhetők.
A program fényképet készít a szolgáltatáshoz csatlakozott internetes kiadványok cikkeiről, amelyek az adott oldal teljes letöltése nélkül sokkal gyorsabban jeleníthetők meg. A felhasználók ezzel a módszerrel csak az első oldalakat nézhetik meg, ha az adott írást érdekesnek találják, egy kattintással a forrásoldalra juthatnak.
HVG Médiablog
Olvassa el a HVG Médiablog bejegyzését a Google Fast flip szolgálatatásáról. Tovább>>
A Google reményei szerint a gyors lapozgatás a hagyományos újság érzetét kelti, az időtakarékos letöltéssel pedig további népszerűségre tehetnek szert. Az újság- és lapkiadókkal való kapcsolatának javítása érdekében a Google az új formátumon elhelyezett hirdetésekből származó bevételek többségét a kiadóknak juttatja.
A hét elején indult próbaverzióhoz tucatnyi sajtótermék csatlakozott, köztük olyan nagy lapok, mint a The New York Times vagy a The Washington Post. A magazinok között a Newsweek-tól a BusinessWeek-en át a Cosmopolitanig jó néhány kiadvány megtalálható.
Ma már több időt töltenek az európaiak a világhálón, mint folyóiratok és napilapok olvasásával együttvéve. Az internet aránya 20 százalékra növekedett az európaiak médiafogyasztásában.