szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerint egy brit házaspár kampányt indított a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha elege van abból, hogy az aktuális "megasztáros" vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozzon hozzánk, és mutassuk meg, nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni - olvasható a blogon.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine 1992-es Killing in the Name című dalát - írja a blogger. A Webisztán blog szerint a kampány olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát. Ha kíváncsi a történetre, kattintson!

Az oroszokhoz köthető dezinformációs kampányokkal hergelnek az ukránok ellen a lengyel elnökválasztás újabb fordulója előtt

Az oroszokhoz köthető dezinformációs kampányokkal hergelnek az ukránok ellen a lengyel elnökválasztás újabb fordulója előtt

Garancsiból épp akkor tört ki az egyforintos nagyvonalúság, amikor elfogy a pénz Fehérváron

Garancsiból épp akkor tört ki az egyforintos nagyvonalúság, amikor elfogy a pénz Fehérváron

1 millió GB/másodperc: rekordsebességgel továbbítja az adatokat az új japán kábel

1 millió GB/másodperc: rekordsebességgel továbbítja az adatokat az új japán kábel

Taylor Swift visszavásárolta az életművét

Taylor Swift visszavásárolta az életművét