szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerint egy brit házaspár kampányt indított a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha elege van abból, hogy az aktuális "megasztáros" vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozzon hozzánk, és mutassuk meg, nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni - olvasható a blogon.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine 1992-es Killing in the Name című dalát - írja a blogger. A Webisztán blog szerint a kampány olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát. Ha kíváncsi a történetre, kattintson!

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

A sok boncolás miatt olyan lesújtók a magyar rákstatisztikák

Furcsa gondolatok: ön is érezte már úgy, hogy ugrani kellene a mélybe, amikor nagyon nem lett volna jó ötlet?

Furcsa gondolatok: ön is érezte már úgy, hogy ugrani kellene a mélybe, amikor nagyon nem lett volna jó ötlet?

RTL: Nemi erőszak gyanúja miatt nyomoznak egy gacsályi bentlakásos intézetében

RTL: Nemi erőszak gyanúja miatt nyomoznak egy gacsályi bentlakásos intézetében

Óvatosan a gyógynövényekkel is – nem mindegy, milyen készítményt választunk

Óvatosan a gyógynövényekkel is – nem mindegy, milyen készítményt választunk