szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog szerint egy brit házaspár kampányt indított a Facebookon azzal a felkiáltással, hogy ha elege van abból, hogy az aktuális "megasztáros" vezeti a slágerlistát, akkor csatlakozzon hozzánk, és mutassuk meg, nem lehet mindent ilyen műsorokkal manipulálni - olvasható a blogon.

A felhíváshoz több mint 470 ezren csatlakoztak a Facebookon, és december 13-ától a rajongók el is kezdték eszement mennyiségben megvásárolni online a Rage Against The Machine 1992-es Killing in the Name című dalát - írja a blogger. A Webisztán blog szerint a kampány olyannyira jól sült el, hogy sikerült kiütni az első helyről az X Factor aktuális üdvöskéjének debütáló dalát. Ha kíváncsi a történetre, kattintson!

„A templom az emberben belül van, ahhoz nem is kell egy épület tulajdonképpen”

„A templom az emberben belül van, ahhoz nem is kell egy épület tulajdonképpen”

Rákot, epilepsziát is kimutat a vizsgálat, és így már sokkal egyszerűbb lesz elvégezni

Rákot, epilepsziát is kimutat a vizsgálat, és így már sokkal egyszerűbb lesz elvégezni

Mégis elítélik Donald Trumpot a hallgatási pénzek miatt indított bűnperben

Mégis elítélik Donald Trumpot a hallgatási pénzek miatt indított bűnperben

Marabu Féknyúz: Ismerjük a brüsszeli trükköket

Marabu Féknyúz: Ismerjük a brüsszeli trükköket