szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog - olvasói szavazatai alapján - idén is kiosztotta az év legjobb és legrosszabb reklámjáért járó díjakat.

Az ötödik legmagasabb pontszámot holtversenyben két bank egymásra kicsit hasonlító kampánya kapta, hiszen az OTP dumaszínházas fellépői és az Axa beugrós reklámfilmjei jellegükben azért nem állnak olyan messze egymástól - írja a blogger. A negyedik helyre a hazafias Soproni film futott be, a Sziget fesztivál dárrenbézes dudorgása pedig a dobogó harmadik fokára volt elég - olvasható az Addict blogon. A blogger meglepetésére a közönség a lista második helyére a Hegyalja fesztivál Nagy Feróra épülő reklámfilmjeit szavazta be. A 2009-es év legjobb reklámja az olvasók szerint egy társadalmi célú kampány, a Médiaunió Nincs de! sorozata lett. Bár a kampány már elég régen, közvetlenül az év elején futott, érdemes feleleveníteni az emlékeinket, hiszen ezek megérdemlik az elismerést - írja a blogger. Ha kíváncsi a teljes listára és a szpotok linkjeire, kattintson!
Új rekordot húzott be az 1108 lóerős legdurvább Porsche – videó

Új rekordot húzott be az 1108 lóerős legdurvább Porsche – videó

„Maradj csöndben, kisember” – üzente Elon Musk a lengyel külügyminiszternek a Starlinkről szóló vita közben

„Maradj csöndben, kisember” – üzente Elon Musk a lengyel külügyminiszternek a Starlinkről szóló vita közben

Elon Musk verekedni hívta Vlagyimir Putyint, a tét Ukrajna volna

Elon Musk verekedni hívta Vlagyimir Putyint, a tét Ukrajna volna

A fideszes képviselő elmagyarázta, miért vitte el a konyhaszekrényt és az ajtókat az önkormányzati lakásból

A fideszes képviselő elmagyarázta, miért vitte el a konyhaszekrényt és az ajtókat az önkormányzati lakásból