szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog - olvasói szavazatai alapján - idén is kiosztotta az év legjobb és legrosszabb reklámjáért járó díjakat.

Az ötödik legmagasabb pontszámot holtversenyben két bank egymásra kicsit hasonlító kampánya kapta, hiszen az OTP dumaszínházas fellépői és az Axa beugrós reklámfilmjei jellegükben azért nem állnak olyan messze egymástól - írja a blogger. A negyedik helyre a hazafias Soproni film futott be, a Sziget fesztivál dárrenbézes dudorgása pedig a dobogó harmadik fokára volt elég - olvasható az Addict blogon. A blogger meglepetésére a közönség a lista második helyére a Hegyalja fesztivál Nagy Feróra épülő reklámfilmjeit szavazta be. A 2009-es év legjobb reklámja az olvasók szerint egy társadalmi célú kampány, a Médiaunió Nincs de! sorozata lett. Bár a kampány már elég régen, közvetlenül az év elején futott, érdemes feleleveníteni az emlékeinket, hiszen ezek megérdemlik az elismerést - írja a blogger. Ha kíváncsi a teljes listára és a szpotok linkjeire, kattintson!
Mutatunk 5 telefonos alkalmazást, amelyek segítenek megőrizni az egészségét

Mutatunk 5 telefonos alkalmazást, amelyek segítenek megőrizni az egészségét

Valós időben mutat ki egy sor betegséget az új talpbetét

Valós időben mutat ki egy sor betegséget az új talpbetét

Gyermekelhelyezési vita miatt történhetett a passaui gázolás

Gyermekelhelyezési vita miatt történhetett a passaui gázolás

22 év börtönre ítélték a Capitolium támadóját, Trump kegyelmet adott neki, most százmillió dollárt követel az államtól a társaival

22 év börtönre ítélték a Capitolium támadóját, Trump kegyelmet adott neki, most százmillió dollárt követel az államtól a társaival