szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Az Addict blog - olvasói szavazatai alapján - idén is kiosztotta az év legjobb és legrosszabb reklámjáért járó díjakat.

Az ötödik legmagasabb pontszámot holtversenyben két bank egymásra kicsit hasonlító kampánya kapta, hiszen az OTP dumaszínházas fellépői és az Axa beugrós reklámfilmjei jellegükben azért nem állnak olyan messze egymástól - írja a blogger. A negyedik helyre a hazafias Soproni film futott be, a Sziget fesztivál dárrenbézes dudorgása pedig a dobogó harmadik fokára volt elég - olvasható az Addict blogon. A blogger meglepetésére a közönség a lista második helyére a Hegyalja fesztivál Nagy Feróra épülő reklámfilmjeit szavazta be. A 2009-es év legjobb reklámja az olvasók szerint egy társadalmi célú kampány, a Médiaunió Nincs de! sorozata lett. Bár a kampány már elég régen, közvetlenül az év elején futott, érdemes feleleveníteni az emlékeinket, hiszen ezek megérdemlik az elismerést - írja a blogger. Ha kíváncsi a teljes listára és a szpotok linkjeire, kattintson!
Az első osztályosok között a legtöbb az évismétlő, 4,5 százalékuk kezdi újra az elsőt

Az első osztályosok között a legtöbb az évismétlő, 4,5 százalékuk kezdi újra az elsőt

Nemzetközi lapszemle: Trump olyan a béketárgyalással, mint egy gyerek a kirakóval, ha nem megy neki, eldobja

Nemzetközi lapszemle: Trump olyan a béketárgyalással, mint egy gyerek a kirakóval, ha nem megy neki, eldobja

Az egykor whiskey-t vedelő rocker ma iszlamistaként üldözi a zenét

Az egykor whiskey-t vedelő rocker ma iszlamistaként üldözi a zenét

Rossz címre ment ki akciózni a TEK, de szerintük nem történt tévedés

Rossz címre ment ki akciózni a TEK, de szerintük nem történt tévedés