A hírszájtok a hírek mennyiségével, kínálatuk nagyságával próbálják meg minél több másodpercre maguknál tartani a betévedő netezőket - vélekedik a blogger. Nem mellékesen céljuk az is, hogy címlapoldali látogatottságukat minél több partnerszájtjuknak és tartalmi alegységüknek továbbküldjék. Ha a vizsgált címlapokat 500 pixelenként összehajtogatnánk, akkor valójában egy kiváló, címszavakban összeszedett újságot kapnánk, amiben tényleg csak az egymondatos (cikkcím, rövid ajánló) lényeg sorakozik, de abból legalább nagyon sok - olvasható a Webisztán blogon. Ha kíváncsi a blogbejegyzésre, kattintson!
Az újságrovatok halála a neten
A Webisztán blog írója összehasonlította a magyar hírportálokat, melyek minden tartalmukat a címlapon akarják kínálni. A blogger szerint így egyre kevesebb értelme van a rovatstruktúráknak.

Washington a NATO 5-ös cikkelyéhez hasonló védelmet biztosíthat Kijevnek
Zelenszkij: Olyan biztonsági garancia kell, ami a gyakorlatban működik, földön, vizen, levegőben
Vonatpótlás MÁV-módra: „Egy órája rostokolunk, tájékoztatást nem kaptunk”
Összeomlott a békéscsabai vonal.
A szolnoki polgármester nem várt Pintérre: „magunk oldjuk meg a közbiztonság kérdését”
Három hete írt a belügyminiszternek Györfi Mihály, de nem jött válasz.