szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog írója összehasonlította a magyar hírportálokat, melyek minden tartalmukat a címlapon akarják kínálni. A blogger szerint így egyre kevesebb értelme van a rovatstruktúráknak.

A hírszájtok a hírek mennyiségével, kínálatuk nagyságával próbálják meg minél több másodpercre maguknál tartani a betévedő netezőket - vélekedik a blogger. Nem mellékesen céljuk az is, hogy címlapoldali látogatottságukat minél több partnerszájtjuknak és tartalmi alegységüknek továbbküldjék. Ha a vizsgált címlapokat 500 pixelenként összehajtogatnánk, akkor valójában egy kiváló, címszavakban összeszedett újságot kapnánk, amiben tényleg csak az egymondatos (cikkcím, rövid ajánló) lényeg sorakozik, de abból legalább nagyon sok - olvasható a Webisztán blogon. Ha kíváncsi a blogbejegyzésre, kattintson! 
Szijjártó Péter felesége tavaly 400 milliós osztalékot vett ki a kft.-jéből

Szijjártó Péter felesége tavaly 400 milliós osztalékot vett ki a kft.-jéből

Akinek hasít az építőipar: Paár Attila WHB-ja fénysebességre kapcsolt

Akinek hasít az építőipar: Paár Attila WHB-ja fénysebességre kapcsolt

Budapest hihetetlen város - az Iron Maiden megköszönte új turnéjuk első, teltházas koncertjeit

Budapest hihetetlen város - az Iron Maiden megköszönte új turnéjuk első, teltházas koncertjeit

Kíváncsi, hol tart az autóipar?

Kíváncsi, hol tart az autóipar?