szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A Webisztán blog írója összehasonlította a magyar hírportálokat, melyek minden tartalmukat a címlapon akarják kínálni. A blogger szerint így egyre kevesebb értelme van a rovatstruktúráknak.

A hírszájtok a hírek mennyiségével, kínálatuk nagyságával próbálják meg minél több másodpercre maguknál tartani a betévedő netezőket - vélekedik a blogger. Nem mellékesen céljuk az is, hogy címlapoldali látogatottságukat minél több partnerszájtjuknak és tartalmi alegységüknek továbbküldjék. Ha a vizsgált címlapokat 500 pixelenként összehajtogatnánk, akkor valójában egy kiváló, címszavakban összeszedett újságot kapnánk, amiben tényleg csak az egymondatos (cikkcím, rövid ajánló) lényeg sorakozik, de abból legalább nagyon sok - olvasható a Webisztán blogon. Ha kíváncsi a blogbejegyzésre, kattintson! 
Elfogytak a negatív jelzők a magyar ipar teljesítményére, februárban is óriási volt a csökkenés

Elfogytak a negatív jelzők a magyar ipar teljesítményére, februárban is óriási volt a csökkenés

510 ordító lóerővel hódít a legújabb Audi RS3

510 ordító lóerővel hódít a legújabb Audi RS3

Kis várostörténet kiadós ebéddel – Hasbeszélő a Lövölde téren

Kis várostörténet kiadós ebéddel – Hasbeszélő a Lövölde téren

Aki rákapott, aki újrakezdte és aki mindig utálta – futni kezdtünk, és ez történt velünk

Aki rákapott, aki újrakezdte és aki mindig utálta – futni kezdtünk, és ez történt velünk