szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. Az Adrenalin blog szerint e jeles eseményen nem csak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.

A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is szükséges a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű meleg közösségi szájt reklámját egyszerűen visszautasították - írja a blogger. A CBS hivatalos nyilatkozatában a következő indoklás szerepelt: „A CBS szabályzati- és értékelő osztálya megvizsgálta a Super Bowlra beküldött anyagukat, melyet nem talált elég kreatívnak a vasárnapi sugárzásához.” A dolog pikantériája, hogy a 2007-es Super Bowl egyik reklámszünetében már láthattunk csókolózó férfiakat. Ha kíváncsi a videóra, kattintson
Három embert kellett kimenekíteni egy budapesti lakásból, miután kigyulladt a karácsonyfa

Három embert kellett kimenekíteni egy budapesti lakásból, miután kigyulladt a karácsonyfa

Újabb erős jel érkezett arról, hogy aligha pattan fel gyorsan a magyar gazdaság

Újabb erős jel érkezett arról, hogy aligha pattan fel gyorsan a magyar gazdaság

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

„A tó hűt! A bor fűt!” – megjelent a Fishing on Orfű idei himnusza

Újfajta akkumulátor kerülhet a mobiljába, tovább bírja, és kevésbé lesz tűzveszélyes

Újfajta akkumulátor kerülhet a mobiljába, tovább bírja, és kevésbé lesz tűzveszélyes