szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nemsokára kezdetét veszi Amerika legnagyobb sport- és reklámeseménye, a Super Bowl. Az Adrenalin blog szerint e jeles eseményen nem csak a döntőbe jutott csapatok, hanem a márkák is mindent megtesznek a sikeres szereplésért.

A február 7-ei közvetítés reklámszüneteibe persze nem könnyű bejutni. Nem csak a márkák teli pénztárcája, hanem a mérkőzési jogokat tulajdonló CBS tévétársaság jóváhagyása  is szükséges a megjelenéshez. Így eshetett meg, hogy a Mancrunch nevű meleg közösségi szájt reklámját egyszerűen visszautasították - írja a blogger. A CBS hivatalos nyilatkozatában a következő indoklás szerepelt: „A CBS szabályzati- és értékelő osztálya megvizsgálta a Super Bowlra beküldött anyagukat, melyet nem talált elég kreatívnak a vasárnapi sugárzásához.” A dolog pikantériája, hogy a 2007-es Super Bowl egyik reklámszünetében már láthattunk csókolózó férfiakat. Ha kíváncsi a videóra, kattintson
Fegyelmi indult a rendőr ellen, aki nem akarta, hogy a KDNP-t reklámozzák a fényképével

Fegyelmi indult a rendőr ellen, aki nem akarta, hogy a KDNP-t reklámozzák a fényképével

Lázár négyszemközt kérte a NER-oligarchákat: fogják vissza a luxizást a választásokig

Lázár négyszemközt kérte a NER-oligarchákat: fogják vissza a luxizást a választásokig

Növelte az eredményét a Mol az első negyedévben

Növelte az eredményét a Mol az első negyedévben

Öntik a bankok a lakáshitelt a lakosságra

Öntik a bankok a lakáshitelt a lakosságra