![A Vodafone megelőzte a T-Mobile-t online reklámköltésben](https://img.hvg.hu/Img/da658e97-86c0-40f3-acd3-b0a850f32c30/7286aca6-5644-4a72-8990-b40b57248b3b.jpg)
A Vodafone megelőzte a T-Mobile-t online reklámköltésben
Online reklámok, avagy mikor kattintunk a hirdetésre?
A PPC (vagy CPC) hirdetések a hazai online reklámok legújabb generációjához tartoznak. A Pay Per Click (vagy Cost Per Click) kattintás alapú elszámolást jelent, azaz csak azok után a megjelenések után fizet a hirdető cég, amire rákattintanak az érdeklődők. Az, hogy végül kiből lesz ügyfél, már a vállalati webszájton és a cégen múlik. Mi mindenre figyeljen az a vállalkozás, amelyik rutin nélkül szeretne eredményeket elérni a kattintás alapú reklámok világában?
Tévhitek az online reklámokról
Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat? Az internetes reklámköltés évről-évre növekszik, de a kis-és középvállalatok sokszor tanácstalanul állnak az „új” csatorna előtt, hiszen egy viszonylag ismeretlen világban szeretnék eredményesen népszerűsíteni cégüket. De hogyan használja egy cég hatékonyan az internetes reklámokat?