szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A T-Mobile közösségi média aktivitását láthatóan átgondolt módon, hosszú távra tervezve végzi. A cég Facebook oldala mögött Hammang Henrik kommunikációs menedzser áll. A Rabbitblog szerzője vele beszélgetett.

A T-Mobile állandó közösségi aktivitása elsősorban a Twitter-fiókra és a Facebook oldalra épül, előbbi 2009 nyara óta működik intenzíven, utóbbi pedig 2009 végén indult el, emellett van egy iWiW Klubjuk is. Hammang szerint minden esetben fontos volt, hogy ne csupán legyenek, hanem jók legyenek ezek a tevékenységek, ezért az indulás előtt egy vaskos anyag készült az előnyökről, lehetőségekről, várható következményekről és nehézségekről, amely az elmélettől a konkrét eszközök szintjéig foglalkozott részletesen a kérdéssel. Nem egyszer fordult elő olyan, hogy a @tmobilehungary felhasználó késő este – értsd 11 után – is válaszolt a felhasználói gondokra. "Úgy gondoljuk, mindez csak egy olyan ember számára lehet testhezálló feladat, aki nem dobja el a billentyűzetet a munkaidő lejártakor és tényleg fontos a számára, amivel foglalkozik. Ez az aktivitás más gondolkodásmódot és kellő empátiát igényel" - mondta a kommnunikációs menedzser a bloggernek. A teljes beszélgetést elolvashatja a Rabbitblogon.
Kulja András szerint Takács Péter a Tiszát támogatja azzal, hogy őket hibáztatva tekinti meg az omladozó kórházakat

Kulja András szerint Takács Péter a Tiszát támogatja azzal, hogy őket hibáztatva tekinti meg az omladozó kórházakat

Különbözőségével illeszkedik Steven Soderbergh életművébe új filmje, a Fekete táska

Különbözőségével illeszkedik Steven Soderbergh életművébe új filmje, a Fekete táska

A „hugyos homoktól” különleges magyar tormáért egész Európa sorban áll, de épp a lényeg hiányzott az igazi sikerhez

A „hugyos homoktól” különleges magyar tormáért egész Európa sorban áll, de épp a lényeg hiányzott az igazi sikerhez

Ezért varázsolnak el minket a történelmi filmek

Ezért varázsolnak el minket a történelmi filmek