szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A látogatottsági és elérési adatokból kiválóan látszik, hogy a magyar internetező nem szokott rá minden olyan közösségi szájtra, amelyek amúgy tarolnak a világ különböző piacain – olvasható a Webisztán blogon.

A blog írója a fotómegosztással kezdi bejegyzését: itthon a két legnépszerűbb fotómegosztó szolgáltatás (Flickr, Indafoto) elérése 10 százalék alatt van - derül ki a Gemius-adatsorból. Vajon az következik ebből, hogy a magyarok nem szeretnek képeket megosztani a weben? Dehogy. Csak éppen erre a célra már régen az iWiW-et vagy a Facebookot használják. Mindkét közösségépítő szájtnak a képmegosztás az egyik legnépszerűbb funkciója. És mint látszik, a fotómegosztó szolgáltatások nem tudtak változtatni ezen a netezői szokáson – írja a blogger.

Mennyire népszerű a magyar internetezők körében a Myspace vagy a Twitter? Mire használják a magyar netezők a Twittert vagy a YouTube-ot? A Webisztán blog bejegyzéséből megtudhatja, s a bejegyzéshez hozzászólók is érdekes gondolatokat vetnek fel. Látogasson el a blogra.

Tíz halottja is lehet a svédországi iskolai lövöldözésnek

Tíz halottja is lehet a svédországi iskolai lövöldözésnek

Nem szabotázs miatt tépett el egy bolgár hajó egy adatkábelt a Balti-tengeren

Nem szabotázs miatt tépett el egy bolgár hajó egy adatkábelt a Balti-tengeren

Nyakfűtéssel hódít az új francia luxusautó: megnéztük a DS N°8 szedánt és a gömbökön gördülő ikonikus elődjét

Nyakfűtéssel hódít az új francia luxusautó: megnéztük a DS N°8 szedánt és a gömbökön gördülő ikonikus elődjét

Elképesztő videókat készít az új kínai mesterséges intelligencia, mutatjuk őket

Elképesztő videókat készít az új kínai mesterséges intelligencia, mutatjuk őket