szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A látogatottsági és elérési adatokból kiválóan látszik, hogy a magyar internetező nem szokott rá minden olyan közösségi szájtra, amelyek amúgy tarolnak a világ különböző piacain – olvasható a Webisztán blogon.

A blog írója a fotómegosztással kezdi bejegyzését: itthon a két legnépszerűbb fotómegosztó szolgáltatás (Flickr, Indafoto) elérése 10 százalék alatt van - derül ki a Gemius-adatsorból. Vajon az következik ebből, hogy a magyarok nem szeretnek képeket megosztani a weben? Dehogy. Csak éppen erre a célra már régen az iWiW-et vagy a Facebookot használják. Mindkét közösségépítő szájtnak a képmegosztás az egyik legnépszerűbb funkciója. És mint látszik, a fotómegosztó szolgáltatások nem tudtak változtatni ezen a netezői szokáson – írja a blogger.

Mennyire népszerű a magyar internetezők körében a Myspace vagy a Twitter? Mire használják a magyar netezők a Twittert vagy a YouTube-ot? A Webisztán blog bejegyzéséből megtudhatja, s a bejegyzéshez hozzászólók is érdekes gondolatokat vetnek fel. Látogasson el a blogra.

Mennyi időbe telik, mire látható eredménye lesz annak, ha elkezdünk edzeni?

Mennyi időbe telik, mire látható eredménye lesz annak, ha elkezdünk edzeni?

A kormányzati kreativitás áldozatai lesznek azok is, akik cégautóadót fizetnek

A kormányzati kreativitás áldozatai lesznek azok is, akik cégautóadót fizetnek

Egy probléma, két történet: ezért fontos, hogy figyeljünk a testünk jelzéseire

Egy probléma, két történet: ezért fontos, hogy figyeljünk a testünk jelzéseire

A mali blues világsztárjával és maszkos francia technóval indul a Budapest Ritmo

A mali blues világsztárjával és maszkos francia technóval indul a Budapest Ritmo