szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A látogatottsági és elérési adatokból kiválóan látszik, hogy a magyar internetező nem szokott rá minden olyan közösségi szájtra, amelyek amúgy tarolnak a világ különböző piacain – olvasható a Webisztán blogon.

A blog írója a fotómegosztással kezdi bejegyzését: itthon a két legnépszerűbb fotómegosztó szolgáltatás (Flickr, Indafoto) elérése 10 százalék alatt van - derül ki a Gemius-adatsorból. Vajon az következik ebből, hogy a magyarok nem szeretnek képeket megosztani a weben? Dehogy. Csak éppen erre a célra már régen az iWiW-et vagy a Facebookot használják. Mindkét közösségépítő szájtnak a képmegosztás az egyik legnépszerűbb funkciója. És mint látszik, a fotómegosztó szolgáltatások nem tudtak változtatni ezen a netezői szokáson – írja a blogger.

Mennyire népszerű a magyar internetezők körében a Myspace vagy a Twitter? Mire használják a magyar netezők a Twittert vagy a YouTube-ot? A Webisztán blog bejegyzéséből megtudhatja, s a bejegyzéshez hozzászólók is érdekes gondolatokat vetnek fel. Látogasson el a blogra.

Vámkerülő manőver: most a hibridekkel nyomulnak a kínaiak Európában

Vámkerülő manőver: most a hibridekkel nyomulnak a kínaiak Európában

Feje tetejére állhat a vásárlás: a Visa szerint most jön az, hogy a keresés, a vásárlás és a fizetés is automatikusan történik majd

Feje tetejére állhat a vásárlás: a Visa szerint most jön az, hogy a keresés, a vásárlás és a fizetés is automatikusan történik majd

Drágul az Xbox, a játékok is érintettek

Drágul az Xbox, a játékok is érintettek

Ruanda illegális bevándorlók befogadásáról tárgyal az Egyesült Államokkal

Ruanda illegális bevándorlók befogadásáról tárgyal az Egyesült Államokkal