Mire használja a média a Facebookot?
Komoly mellékhatásai lehetnek a Twitternek az újságírásban
Mindenki más és más miatt használja a Twittert: van aki csak szórakozásból, van aki a munkájához - például az újságíró - hívja segítségül. De lehet a Twitternek mellékhatása az újságírásban? A Médiablog ennek járt utána.
Mivel fizetünk az internetes információkért?
A Médiablog bejegyzésében a blogger egy kutatás eredményeire hivatkozik, amely szerint az emberek nagyon kevés hányada képes egyszerre több dolgot csinálni. Mellesleg ha valaki egyszerre több dologgal foglalkozik, rettentően megterheli az agyát.
A Google is támogatja a fizetős webet?
Olaszországból szivárgott ki a hír, miszerint a Google központosított mikrofizetési megoldással kívánja támogatni az újságokat. A La Repubblica cikke szerint náluk tapogatóztak a keresőóriás illetékesei, érdekelné-e őket egy bevételmegosztási együttműködés - írja a Médiablog szerzője.
Hogyan kellene kinéznie egy online újságnak?
Sokan úgy gondoljuk, egyre kiforrottabbak, gyorsabban megtanulhatók, így használhatóbbak az online újságok, azonban Phil Gyford éppen az ellenkezőjét állítja - olvasható a Médiablogon.
Fizessen, ha olvasni akarja a Timest!
Már nagyon sokszor lehetett arról olvasni, hogy a Times és a Sunday Times bevezeti a fizetős modellt az online tartalomért. Nos, az idő elérkezett, fizetni kell - olvasható a Médiablogon.