Változóban a hírfogyasztási szokásaink
A Facebook és a média mára összenőtt
Nem olyan régen még sokan furcsálva néztek azokra, akik segítségül hívták az oldaluk népszerűsítéséhez a Facebook közösségi oldalt. Mára ez teljesen megváltozott, a média és a Facebook összenőtt. De mit tudunk tenni, ha kezdők vagyunk? A Médiablog segítő jobbot nyújt.
Miért éri meg a Twittert használni?
Miért jó, ha használjuk a Twittert? Miért kell vért izzadnunk, hogy sok követőt szedjünk össze? Hogyan térül meg a csiripelésbe fektetett energia? A Médiablog egy tanulmányt mutat be, amely ezekre a kérdésekre adja meg a válaszokat.
Mire használja a média a Facebookot?
A Facebook-gőzhenger halad előre, egyelőre megállíthatatlannak tűnik. A globális felhasználók száma a napokban elérte az 500 milliót, a Facebook szinte valamennyi piacon az élen jár. Ezek után érthető, hogy a média is megpróbálkozik a Facebookba kapaszkodni - írja a Médiablog szerzője.
Komoly mellékhatásai lehetnek a Twitternek az újságírásban
Mindenki más és más miatt használja a Twittert: van aki csak szórakozásból, van aki a munkájához - például az újságíró - hívja segítségül. De lehet a Twitternek mellékhatása az újságírásban? A Médiablog ennek járt utána.
Fizessen, ha olvasni akarja a Timest!
Már nagyon sokszor lehetett arról olvasni, hogy a Times és a Sunday Times bevezeti a fizetős modellt az online tartalomért. Nos, az idő elérkezett, fizetni kell - olvasható a Médiablogon.