szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megdöbbentő adattal jelentkezett a Nielsen kutatócég: egy 13-17 éves amerikai tinédzser átlagosan 3339 szöveges üzenetet küld/fogad egy hónap alatt - olvasható a Tsabeeka blogon.

Az adathoz annyit hozzá kell tenni: tavaly az USA-ban 228,8 millió dollárt költöttek a hirdetők SMS marketingre. A 18-24 év közti korosztály tagjai havi 1630 SMS-sel találkoznak telefonjukon, a 45-54 évesek pedig havi 323 SMS-t küldtek/fogadtak az idei második negyedévben - írja a szerző. A teljes bejegyzést elolvashatja a Tsabeeka blogon.
hvg.hu Tech

Az Apple szűrheti az üzenetek szövegeit

Az informatikai cég levédetett egy olyan technológiát, amelynek használatával megakadályozható, hogy egy telefon felhasználója bizonyos szavakat vagy mondatokat leírjon a készülékről küldött üzenetekben.

hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile cenzúrázza az SMS-eket

A T-Mobile elismerte, hogy cenzúrázza a forgalmazott szöveges üzeneteket a hálózatában. Az ügyben egy marketinggel foglalkozó EZ Text cég indított keresetet a New Yorki szövetségi bíróságon - olvasható az Antivírus blogon.

"Inkább maszturbálnék nyilvánosan, mint hogy csináljak egy szelfit" – nyilatkozta David Sedaris amerikai humorista

"Inkább maszturbálnék nyilvánosan, mint hogy csináljak egy szelfit" – nyilatkozta David Sedaris amerikai humorista

Első önálló budapesti koncertjére készül a norvég alt-pop szupersztár, AURORA

Első önálló budapesti koncertjére készül a norvég alt-pop szupersztár, AURORA

A magyar űrhajós, Kapu Tibor egy zászlót és Farkas Bertalan jótanácsait is viszi a Nemzetközi Űrállomásra

A magyar űrhajós, Kapu Tibor egy zászlót és Farkas Bertalan jótanácsait is viszi a Nemzetközi Űrállomásra

Marabu Féknyúz: Subi-dubáj

Marabu Féknyúz: Subi-dubáj