szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Megdöbbentő adattal jelentkezett a Nielsen kutatócég: egy 13-17 éves amerikai tinédzser átlagosan 3339 szöveges üzenetet küld/fogad egy hónap alatt - olvasható a Tsabeeka blogon.

Az adathoz annyit hozzá kell tenni: tavaly az USA-ban 228,8 millió dollárt költöttek a hirdetők SMS marketingre. A 18-24 év közti korosztály tagjai havi 1630 SMS-sel találkoznak telefonjukon, a 45-54 évesek pedig havi 323 SMS-t küldtek/fogadtak az idei második negyedévben - írja a szerző. A teljes bejegyzést elolvashatja a Tsabeeka blogon.
hvg.hu Tech

Az Apple szűrheti az üzenetek szövegeit

Az informatikai cég levédetett egy olyan technológiát, amelynek használatával megakadályozható, hogy egy telefon felhasználója bizonyos szavakat vagy mondatokat leírjon a készülékről küldött üzenetekben.

hvg.hu Napi merítés

A T-Mobile cenzúrázza az SMS-eket

A T-Mobile elismerte, hogy cenzúrázza a forgalmazott szöveges üzeneteket a hálózatában. Az ügyben egy marketinggel foglalkozó EZ Text cég indított keresetet a New Yorki szövetségi bíróságon - olvasható az Antivírus blogon.

Egymillióval több fizetőturistát fogadtak tavaly az olaszországi látnivalók, mint amekkora az ország lakossága

Egymillióval több fizetőturistát fogadtak tavaly az olaszországi látnivalók, mint amekkora az ország lakossága

Súlyos börtönbüntetést kapott egy oroszoknak kémkedő bolgár banda Londonban

Súlyos börtönbüntetést kapott egy oroszoknak kémkedő bolgár banda Londonban

Rajt hajnal négykor, bukás a kanyarban legelésző tehéncsorda miatt – 100 éve lett kerékpáros nagyhatalom Magyarország

Rajt hajnal négykor, bukás a kanyarban legelésző tehéncsorda miatt – 100 éve lett kerékpáros nagyhatalom Magyarország

Rácz András a kémbotrányról: Kárpátalja légvédelméről az oroszoknak kell információ, nem Magyarországnak

Rácz András a kémbotrányról: Kárpátalja légvédelméről az oroszoknak kell információ, nem Magyarországnak