Mivel az új főutca kialakításával a legközelebbi párhuzamos útszakasz áteresztőképessége is csökkent, jelentősen megnőtt a forgalom a rakparton és a nagykörúton, utóbbi a délutáni órákban többnyire járhatatlan. Sokan nem értik, mire megy ki ez az egész, milyen lesz a városrész átalakítás után, és hogy mikortól lehet újra normálisan közlekedni a környéken. Utóbbira elég könnyen lehet válaszolni: soha többé - írja a blog szerzője. Miért bontották fel a belvárost újra? Hogyan néz ki most a belváros? Hogyan fog kínézni? Látogasson el az Egy nap a városban blogra, és megtudja.
Miért túrták fel újra Budapest belvárosát?
Tavasz végén, nyár elején történt talán, hogy végre elkészült a kiskörút Kálvintól Astoriáig tartó szakasza, de az öröm nem tartott sokáig. Amint elhárult volna az akadály a közlekedés elől, újabbat emeltek: felbontották az utat az Astoria és a Deák tér között - olvasható az Egy nap a városban blogon.

A svéd modell újratöltve: börtönbe kerülhet az is, aki az OnlyFans oldalain ad pénzt szexuális tartalmakért
Nagy Márton testvéréhez köthető tőkealap finanszírozza a Hajógyári-sziget szórakoztató-központtá válását
Az ukránok szerint „nem felelnek meg a valóságnak” azok az állítások, hogy elutasították a nyomozást Sebestyén József ügyében
Ukrajnában mostantól kötelező lesz testkamerát használniuk a toborzóknak
Fleck Zoltán a HVG-nek: Pont az utcai erőszakot szeretném megelőzni – Fülke
Putyin elmondta, melyik országban találkozna Trumppal
Az orosz és az amerikai elnök várhatóan a jövő héten tárgyal egymással.
Netanjahu bejelentette: tényleg a Gázai övezet teljes megszállására készül
Sajtóértesülések szerint az izraeli hadsereg és több vezető biztonsági tisztviselő is ellenzi a lépést.
Para-Kovács Imre: A Mészáros-féle magánszavanna rejtett, de messzire vezető olvasata
HVG Top 50: Gigantikus árbevétel-visszaesés az MVM-nél, a legnagyobb ugrás egy eddig ismeretlen cégé
A magyar gazdaságban is az autóipar volt a legfőbb vesztese a tavalyi évnek.