szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Tavasz végén, nyár elején történt talán, hogy végre elkészült a kiskörút Kálvintól Astoriáig tartó szakasza, de az öröm nem tartott sokáig. Amint elhárult volna az akadály a közlekedés elől, újabbat emeltek: felbontották az utat az Astoria és a Deák tér között - olvasható az Egy nap a városban blogon.

Mivel az új főutca kialakításával a legközelebbi párhuzamos útszakasz áteresztőképessége is csökkent, jelentősen megnőtt a forgalom a rakparton és a nagykörúton, utóbbi a délutáni órákban többnyire járhatatlan. Sokan nem értik, mire megy ki ez az egész, milyen lesz a városrész átalakítás után, és hogy mikortól lehet újra normálisan közlekedni a környéken. Utóbbira elég könnyen lehet válaszolni: soha többé - írja a blog szerzője. Miért bontották fel a belvárost újra? Hogyan néz ki most a belváros? Hogyan fog kínézni? Látogasson el az Egy nap a városban blogra, és megtudja.
hvg.hu Napi merítés

A posztszocialista gazdaság a kortárs művészetben

A rendszerváltás óta eltelt húsz év. Művészileg megfogni egy gazdasági folyamatot az embereken keresztül lehet, és a Műcsarnok Pult mögött című kiállítása pontosan erre törekszik - olvasható az Egy nap a városban blogon.

hvg.hu Napi merítés

Káosz az M7-esen: Zamárdi-Budapest négy és fél óra

Már napokkal ezelőtt többen előrejelezték, hogy az elmúlt hosszú hétvége után roham lesz az M7-es autópályán Budapest felé menet, de az Egy nap a városban blog szerzője ennek ellenére indult Zamárdiból a fővárosba. A 113 kilométeres út négy és fél óra volt. A blogger erről ír legfrissebb bejegyzésében.

Síléccel vagy túrabakanccsal a D-vitamin nyomában

Síléccel vagy túrabakanccsal a D-vitamin nyomában

A Facebooké lett egy újabb cég is, egymilliárd dollárt fizethettek értük

A Facebooké lett egy újabb cég is, egymilliárd dollárt fizethettek értük

Kína korlátozza a ritkaföldfémek exportját

Kína korlátozza a ritkaföldfémek exportját