szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

A két hónapja megújult iWiW látogatottsága folyamatosan csökken - írja a Webisztán blog szerzője.

Tavaly decemberben újult meg az iWiW, amely megújulásnak nem titkolt célja az volt, hogy a közösségi oldal felvegye a versenyt a Facebookkal. A Webisztán blog szerkesztője egy korábbi írásában úgy vélte, hogy ami az iWiW vesztét okozza, az nem a Facebook, hanem az elmúlt évek tehetetlensége, bénultsága. Még a legsikeresebb szájtok sem engedhetik meg maguknak azt a luxust, hogy nem gondolják újra és újra át, mit lehetne jobban csinálni, milyen pontokon lehetne vonzóbbá, hasznosabbá tenni az oldalt. Az iWiW pedig megengedte magának ezt a luxust az elmúlt négy évben.

A dizájnváltás óta eltelt két hónap alatt az iWiW látogatottsága napi egymillió látogató alá esett, így az oldal visszakerült a "százezres" szájtok közé, vagyis mostantól már nem mondhatjuk, hogy az iWiW-et napi szinten stabilan "több mint egymillióan látogatják" - írja a blogger. A teljes bejegyzést elolvashatja a Webisztán blogon.

hvg.hu Tech

Mélyütés az iWiW-nek

Meglepő adatokat tett közzé a StatCounter Global Stats a magyarok által látogatott közösségi oldalak elmúlt három havi helyzetéről; ennyire talán senki nem számított az iWiW piaci helyzetének visszaesésére. A Webaudit alapján viszont óvatosabbb következtetések vonhatók csak le.

Tömeges leépítés kezdődött a NASA-nál – ugyanaz a Trump kérte, aki közben a Marsra is eljuttatná az embert

Tömeges leépítés kezdődött a NASA-nál – ugyanaz a Trump kérte, aki közben a Marsra is eljuttatná az embert

Trump különmegbízottja Putyinnal találkozik

Trump különmegbízottja Putyinnal találkozik

Itt a tisztán elektromos vadonatúj Toyota C-HR+

Itt a tisztán elektromos vadonatúj Toyota C-HR+

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját

Alaposan felturbózták a Toyota első igazi villanyautóját