szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Többen úgy vélik, a közösségi oldalak térhódításával az email-marketing háttérbe fog szorulni, és idővel eltűnik. A számok azonban egyelőre éppen ennek az ellenkezőjét tanúsítják. A Szigszalag-marketing blog friss bejegyzésében erről lehet olvasni.

A blog Forgács Mariann emailmarketing-szakértőt szólaltatta meg a kérdéskörrel kapcsolatosan. Egy nemrég közzétett tanulmány szerint a magyarországi emailmarketing-index 67 százalékra nőtt, ami azt jelenti, hogy a magyar internetezők ekkora részének van email-címe és nem zárkózik el attól, hogy reklámleveleket kapjon elektronikusan. Ezzel szemben vannak, akik a közösségi média térhódításával, az email-marketing hanyatlását jósolják.

A szakértő szerint legtöbbször azok hangoztatják ezt, akik nem tudják, hogy a hírlevélküldés nem a vásárolt adatbázisokat és a kéretlenül küldött spamet jelenti. A potenciális ügyfeleknek és korábbi vásárlóknak – megfelelő időben és tartalommal – kiküldött elektronikus levelekkel komoly bevételeket lehet elérni. Az email-marketing nem fog eltűnni, csak átalakul, és a közösségi média népszerűsége tovább erősíti a célzott email-marketing szerepét – véli a szakértő. A teljes interjút elolvashatja a Szigszalag-marketing blogon.

hvg.hu Napi merítés

Hogyan lehet a Google-nak tetszeni?

Elég sok forrásból lehet hallani a keresőoptimalizálásról, amely elsősorban azt a célt szolgálja, hogy egy weboldal előkelőbb helyen szerepeljen az internetes keresők találati listáiban. De mitől függ az, hogy egy weboldal hogyan és milyen helyen szerepel a találati rangsorban? - többek között ezt is megtudhatja a Szigszalag-marketing blogon olvasható interjúban.

A kedves kalandtól a kaszabolós horrorig – szerintünk ezek 2024 legjobb PS5-ös játékai

A kedves kalandtól a kaszabolós horrorig – szerintünk ezek 2024 legjobb PS5-ös játékai

Kémkedés gyanúja miatt emeltek vádat orosz-német kettős állampolgárok ellen Németországban

Kémkedés gyanúja miatt emeltek vádat orosz-német kettős állampolgárok ellen Németországban

Durva eredményre jutott 19 ásványvíz vizsgálata, melyben egy magyar márkát is megnéztek

Durva eredményre jutott 19 ásványvíz vizsgálata, melyben egy magyar márkát is megnéztek

Orbán Balázs: „Mi kinn vagyunk a vízből, más országok pedig éppen elsüllyednek”

Orbán Balázs: „Mi kinn vagyunk a vízből, más országok pedig éppen elsüllyednek”