szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Egy felháborodott versenyzőnek köszönhetően túl vagyunk az első igazi hazai Facebook-like botrányon.

A Nescafe like-olós pályázatára nevezett János, aki a 9gag-en gyűjtött szavazókat, hogy megnyerje az egymillió forintos pályázatot. A férfi számára csak a kampány után derült ki, hogy a győztest szakmai zsűri választja, ám ekkorra már a pályázat méretéhez képest jelentős nemzetközi haragot zúdított a Nescafe Facebook-oldalára.

A Nestlé Hungária Kft. több fordulós pályázatot hirdetett ki a Nescafé 3in1 oldalán kreatív ötletek megvalósítására, ám az egyik játékos nem tudott belenyugodni abba, hogy nem jutott tovább a második fordulóra, így a 9gag közösségi hálózat tagjait felszólította a márka nemzetközi szintű gyalázására. Két-három óra leforgása alatt odáig jutottak, hogy a mocskolódó posztok ellepték többek között a CNN Facebook-oldalának falát is, és csalással vádolták meg a szervezőt. Mint később kiderült, a lavinát elindító Szolnoki János több alkalommal próbálta nyugtatni a közösség tagjait, ám a trolláradatot nem tudta megállítani.

A Social Times több bejegyzésben foglalkozik az esettel, ahogy felkapta az ügyet az index és a kreativ.hu is. Az ügy tanulságairól és a like-versenyek feleslegességéről a Smart Business blogon is olvashatnak.

Hatalmas Pfizer-szállítmányt rendelt az EU

Hatalmas Pfizer-szállítmányt rendelt az EU

Vasárnap hajnalban érkezhet a Föld légkörébe a kínai rakéta irányíthatatlanná vált darabja

Vasárnap hajnalban érkezhet a Föld légkörébe a kínai rakéta irányíthatatlanná vált darabja

Mikor és miért néz az ember szemébe egy kutya?

Mikor és miért néz az ember szemébe egy kutya?