Szeretne azonnal értesülni a legfontosabb hírekről?
Az értesítések bekapcsolásához kattintson a "Kérem" gombra!
Az értesítés funkció az alábbi böngészőkben érhető el: Chrome 61+, Firefox 57+, Safari 10.1+
Köszönjük, hogy feliratkozott!
Hoppá!
Valami hiba történt a feliratkozás során, az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Már feliratkozott!
A böngészőjében az értesítés funkció le van tiltva!
Ha értesítéseket szeretne, kérjük engedélyezze a böngésző beállításai között, majd az oldal frissítése után kérjük próbálja meg újra a fejlécben található csengő ikonnal.
Úgy tűnhet, feneketlen zsákba önti a pénzét, aki ma a gépjárműadó, az üzemanyagot terhelő egyre nagyobb mértékű fogyasztási adó és a horribilis parkolási díjak mellett autózik a belvárosban - írja Morgás joga blog. A terhek tovább nőnek, ha bevezetésre kerül a dugódíj vagy a hídpénz. Melyikkel járna kevésbé rosszul, aki autóba ül a fővárosban?
A hídpénz régi-új ötlete történelmi hagyományokra épül, egyszerűbb lenne bevezetni és beszedni is, mert könnyebben ellenőrizhető a hidakon átmenő forgalom. Kevesebb embert is érintene, mint a belvárosra egységesen kiszabott dugódíj - írja a szerző. A tervezett zónával határos kerületek is fellélegezhetnek, a határon parkoló autók száma nem fog drasztikusan megnövekedni, a belvárosi üzletek, vendéglátóhelyek pedig számíthatnak továbbra is a külvárosi vendégekre.