szerző:
hvg.hu

A Ringier Kiadói Kft. lett a Népszabadság Rt. többségi tulajdonosa - tudta meg sajtópiaci forrásokból az MTI pénteken.

A tájékoztatás szerint a svájci médiavállalkozás tulajdonában lévő B. V. Tabora a Népszabadság Rt. eddig birtokában lévő 49,9 százalékos tulajdonrésze mellé újabb 17,7 százalékot vett át a Bertelsmann AG/Gruner Jahr AG-tól. A felek megindítják a szükséges versenyhivatali eljárást. A tíz évvel ezelőtt alapított kft. adja ki a Blikket, a Magyar Hírlapot, valamint a Nemzeti Sportot.
A svájci Ringier sajtóvállalat 2001 novemberében szerzett 49,9 százalékos részesedést a Népszabadság Rt.-ben, a legnagyobb politikai napilap kiadójában, miután átvette az addigi kétharmados tulajdonos, a német Bertelsmann AG részvényeinek többségét. Az ügylet előzménye, hogy a német cég közvetve többségi részesedést szerzett a Magyar RTL Rt.-ben, a médiatörvény értelmében azonban választania kellett a tévétársaság és a Népszabadság között. 2002 szeptemberében a Ringier B.V. Tabora nevű amszterdami holdingjára íratta Népszabadság-részvényeit.
Fegyelmi eljárás indulhat Márki-Zay Péter ellen

Fegyelmi eljárás indulhat Márki-Zay Péter ellen

A Veszprém fő riválisához igazol Mikler Roland

A Veszprém fő riválisához igazol Mikler Roland

Meghalt a Kossuth-díjas író, Grendel Lajos

Meghalt a Kossuth-díjas író, Grendel Lajos

Bagi Iván: Fejüket vesztett képviselők fetrengenek az MTVA épületében

Bagi Iván: Fejüket vesztett képviselők fetrengenek az MTVA épületében

Megjött Tony Hawk a mobilokra: ebben az ingyenes játékban úgy gördeszkázhat, mint a profik

Megjött Tony Hawk a mobilokra: ebben az ingyenes játékban úgy gördeszkázhat, mint a profik

Csak színjáték volt a tévés erőszak – felpörgött a kormányzati álhírgyár

Csak színjáték volt a tévés erőszak – felpörgött a kormányzati álhírgyár