szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?
Értékelje a cikket:
Köszönjük!

Az új évszakra való tekintettel sok cég mutat be kifejezetten a tavaszi-nyári időszakra tervezett illatokat, amelyek...

Az új évszakra való tekintettel sok cég mutat be kifejezetten a tavaszi-nyári időszakra tervezett illatokat, amelyek nagy része a virágos vagy citrusos vonalon mozog. Kiválogattuk az idei év termésének legjobbjait, amelyek garantáltan tavaszi réten szaladgálásra késztetnek, de legalábbis arra, hogy az ember kiüljön végre egy kicsit sütkérezni a napra. Természetesen a lista nem teljes, és teljesen szubjektív, ha esetleg más tavaszi illatot is fontosnak tartanak, örömmel veszünk minden ötletet a hozzászólásokban. Most pedig következzenek 2010 legjobb tavaszi illatai:


 

2010 első nagy újdonsága a Balenciaga divatház parfümje a Paris. Először gyönyörű és szokatlan üvegével hívja fel magára a figyelmet, ami minket a vintage illatszerekre emlékeztet.

A reklámkampány is elképesztően stílusos, a termék arca Charlotte Gainsbourg, a francia színész- és énekesnő, akit nálunk főleg híres szülei miatt ismernek (az anyukájáról nevezték el az Hermés Birkint).

Az illatban a viola dominál, de nem szabad locsolóparfümre gondolnunk, pont olyan szofisztikált, mint a ruhakollekcióik.


 

A Pradát is megihlette az évszakváltás, ők a tubarózsa illatára alapoztak az Infusion de Tubereuse tervezésénél, de újragondolták a rendkívül erős illatú virágot, és citrusos jegyekkel tették sokkal frissebbé.

Nekünk ez a személyes kedvencünk, mert az illata diszkrét, mégis sokáig megmarad, csomagolása pedig egyszerre modern és romantikus.

A párja az Infusion de Vetiver, amelyet a férfiaknak készítettek, hogy ők se érezzék elhanyagolva magukat.

 


 

 

 

Limitált kiadásban jelenik meg a Bvlgari Eau d'été-je, bájos világoskék, csillogó tetejű üvegben.

A Bvlgari többi illatához méltóan a parfüm nagyon kifinomult, de mindenközben teljesen nyárias, a menta mellett gyümölcs- és virágos illatok alkotják.

Azoknak ajánljuk, akik szeretnek a Balaton partján úgy csinálni, mintha St. Bartson koktéloznának.

 


 

Még két nagy divatház hozakodott elő újdonsággal.

A Givenchy a rózsás illatok rajongóira gondolt (ezek mi vagyunk, rózsás parfümből sosem elég), amikor megalkotta az Eaudemoiselle-t.

Az üvege ennek is a parfümök aranykorába nyúlik vissza, letisztult és elegáns.

Az illatot megalkotó orr azt mondta, az inspiráció a reggeli harmatos rózsák látványa a napfényben. Hát, ha egész nap egy rózsakertben érezzük magunkat tőle, akkor biztos minden pénzt megér.


 

A Chanelt nyugodtan nevezhetjük parfümnagyhatalomnak, majdnem mindnekinek van egy kedvenc Chanel illata.

A Gardenia-t a divatház emblematikus virága, a kamélia inspirálta, de míg annak nincs illata, a nagyon hasonló külsejű gardéniának van, és nem is akármilyen.

A parfümöt Coco Chanel és Ernest Beaux alkotta még 1925-ben, így gyakorlatilag minden alkalommal a történelmet szagolgathatjuk, amikor használjuk.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!