Generációs fordulat előtt a luxusipar

Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió...

  • life-style.hu life-style.hu
Generációs fordulat előtt a luxusipar

Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió forintot) kereső válaszadók saját bevallásuk szerint a minőséget, az esztétikumot és az eredetiséget tartják a legfontosabb erényeknek, a terméken lévő márkajelzés egyre kevésbé számít.

Az anyagi körülményeihez képest fiatal - átlagosan 45 éves - csoport persze csak részben okozott meglepetést, hiszen az olyan klasszikus prémiummárkákat, mint az Apple, a Sony, a BMW, a Porsche, a Lexus, a Chanel, vagy a Ralph Lauren azért megemlítették a legjobbak között. Érdekesség, hogy a listában olyanok is helyet kaptak, mint az Ikea, a Target, vagy a Gap, kimaradtak ellenben olyanok, mint a Cadillac, a Gucci, a Louis Vuitton, az Armani és a Versace.

Hogy mi következik ebből? A burzsujblog cikkéből minden kiderül, kattintson!