szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió...

Az Ad Age magazinban megjelent kutatás konklúziója szerint az átlagosan évi 200 ezer dollárt (havi 3,3 millió forintot) kereső válaszadók saját bevallásuk szerint a minőséget, az esztétikumot és az eredetiséget tartják a legfontosabb erényeknek, a terméken lévő márkajelzés egyre kevésbé számít.

Az anyagi körülményeihez képest fiatal - átlagosan 45 éves - csoport persze csak részben okozott meglepetést, hiszen az olyan klasszikus prémiummárkákat, mint az Apple, a Sony, a BMW, a Porsche, a Lexus, a Chanel, vagy a Ralph Lauren azért megemlítették a legjobbak között. Érdekesség, hogy a listában olyanok is helyet kaptak, mint az Ikea, a Target, vagy a Gap, kimaradtak ellenben olyanok, mint a Cadillac, a Gucci, a Louis Vuitton, az Armani és a Versace.

Hogy mi következik ebből? A burzsujblog cikkéből minden kiderül, kattintson!

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Már vagyonkezeléssel is foglalkozik a hazai randivonalak királya

Már vagyonkezeléssel is foglalkozik a hazai randivonalak királya

Zseniális fotóval emlékezett Maradonára a Queen gitárosa

Zseniális fotóval emlékezett Maradonára a Queen gitárosa

Bodolay Géza az SZFE Színházművészeti Intézetének vezetője

Bodolay Géza az SZFE Színházművészeti Intézetének vezetője