szerző:
life-style.hu
Tetszett a cikk?

Az európai luxuscikkek iránt szinte olthatatlan vágy Ázsiában 46 százalékkal növelte a német társaság forgalmát.

Az európai luxuscikkek iránt szinte olthatatlan vágy Ázsiában 46 százalékkal növelte a német társaság forgalmát. Valamennyi piacot együttvéve 21 százalékos volt a növekedés az előző évhez képet, a teljes árbevétel így 539 millió euró volt a csütörtökön megjelent adatok szerint. Elemzők 531 millióra számítottak.
   
Az adózott nyereség még inkább felülmúlta a várakozásokat, a Reuters elemzői körkérdésének 70,6 millió eurós átlaga helyett 83,5 millió euró lett, 48 százalékkal nőtt 2010 első negyedévéhez képest.
   
A luxusipar legnagyobb szereplője, a Louis Vuitton táskákról is ismert francia LVMH, és a jellegzetes kockás szövetmintájával híressé vált brit Burberry is várakozáson felüli eredményeket ért el az első negyedévben, az egyik fő piacnak számító Japánban történt katasztrófa ellenére.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!