szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Nem magyar dolgozók szerepelnek azokon az óriásplakátokon, amelyek a kormány munkahelyvédelmi akciótervét népszerűsítik - írja a Népszabadság.

Óriásplakátokon és a BKV-buszok oldalán elhelyezett hirdetéseken népszerűsíti a kormány az Orbán Viktor által nemrégiben bejelentett munkahelyvédelmi akciótervet Szeretem a munkám! címmel – írja a Népszabadság.

Összesen több mint 1500 plakát- és 80 buszhirdetést vásároltak a kampányhoz, amely a Miniszterelnökség szerint 56 millió forintba kerül és egy tavaly márciusban közbeszerzési eljárás eredményeként létrejött keretszerződésből fedeznek. A hirdetéseket az InterMedia Group Kft. alvállalkozója, a Lounge Design Kft. készítette.

A Miniszterelnökségen a lapnak elárulták azt is, hogy a plakátokon nem magyar dolgozók szerepelnek, mert a produkciós idő és a költségek leszorítása érdekében "nemzetközi stockfotó-gyűjteményből történt" meg a szereplők kiválasztása.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!