A GVH a vállalkozás 2012. május 1-je és június 10-e, valamint július 10-e és augusztus 12-e közötti reklámkampányát vizsgálta, amelyben a cég azt állította, hogy a Panadol Rapid fájdalomcsillapító tabletta 5 percen belül hatni kezd. A GVH a vizsgálat során megállapította, hogy a gyógyszer fájdalomcsillapító hatásának a kezdete egyénenként változó lehet, így a fájdalom megszüntetésének időtartama nagy eltéréseket mutathat.
A versenyhivatal kiemelte, hogy nem az állítás valóságtartalmát vizsgálta, hanem azt, hogy a vállalkozás az engedélyezett alkalmazási előírás alapján mutatja-e be a készítményt. A GVH megítélése szerint nem szükséges, hogy a készítményre vonatkozó alkalmazási előírás szó szerint és teljes egészében jelenjen meg a reklámokban, azonban fontos, hogy a reklámok fő üzenete feleljen meg az alkalmazási előírásoknak, ennek a vállalkozás azonban nem tett eleget. Ezért a GVH a GlaxoSmithKline Gyógyszer-és Egészségvédelmi Termék Kft.-t 2 millió 300 ezer forintra bírságolta.