Barbie élete ma már nem Ken és az öltözködés körül forog, mert ma mindemellett modern nőként elkezdte megvalósítani önmagát. A Mattel legújabb reklámkampányából kiderül, hogy a cég arra szeretni buzdítani a mai kislányokat, hogy merjenek nagyot álmodni, és bátran valósítsák meg önmagukat. Legutóbbi reklámfilmjükben – amely szintén ebben a szellemben fogant –, olyan kislányokat láthatunk, akik lényegében a lehetetlent képzelik el.

A reklám lényegében egy kísérlet, amelyben rejtett kamerákkal rögzítették a jeleneteket, amikor felnőttek azzal szembesültek, hogy az egyetemi előadáson a professzor, az állatorvosi rendelőben az orvos, a sportpályán az edző, a reptéren az üzletasszony, vagy a múzeumban a tárlatvezető nem más, mint egy tízéves kislány. Bár a kísérlet balul is elsülhetett volna, a végeredmény egyszerre lett megkapóan bájos, humoros és egy kicsit megható. A végén persze kiderül, hogy a gyerekek mindezt csupán a szobájukban Barbie babákkal játszva képzelik el, de a reklám azzal a szlogennel fejeződik be, hogy „Bármi lehetsz”.
Íme az említett reklámfilm: