Tetszett a cikk?

A HVG olvasóinak közel 90%-a a hirdetők számára általában kiemelt fontosságú, 18–59 év közötti korosztályba tartozik...


A HVG olvasóinak közel 90%-a a hirdetők számára általában kiemelt fontosságú, 18–59 év közötti korosztályba tartozik, 87% legalább középfokú végzettséggel rendelkezik, és domináns a városias jelleg, hiszen az olvasók közel 41%-a budapesti, s kevesebb mint 18%-a lakik kisebb községekben.

Az olvasók 42%-a a két legmagasabb, ún. AB társadalmi státusz kategóriába sorolható, ami csaknem háromszorosa az országos aránynak.

Sokáig volt az emberek általános (tév-) képzete, hogy a HVG főleg a férfiaknak szól, aminek ellentmond az a tény, hogy a női olvasók részaránya 44%-os.

Egyre több kampány esetén jut kiemelt szerephez az ún. üzleti döntéshozói célcsoport. A lakosságnak e rendkívül szűk (a felnőtt lakosság 2,2%-a) és igen nehezen elérhető rétegét az összes hazai nyomtatott sajtótermék közül a HVG éri el legnagyobb számban és hatékonysággal (Szonda Ipsos - GfK. Hungária - ÜDNMA).

Forrás: Szonda Ipsos - GfK. Hungária: Nemzeti Média Analízis 2006/2. félév

Rekorddrága új Maybach érkezett Magyarországra

Rekorddrága új Maybach érkezett Magyarországra

Miért lesznek mindenkinek álmatlan éjszakái az MI miatt?

Miért lesznek mindenkinek álmatlan éjszakái az MI miatt?

Hajmeresztően magas, több milliós vízszámlát hozott a posta, miután csőtörés volt az ügyfélnél

Hajmeresztően magas, több milliós vízszámlát hozott a posta, miután csőtörés volt az ügyfélnél

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film

Úgy néz ki, sikerült rájönni, mitől lesz sikeres egy könyv vagy egy film