„Könnyebb elutasítani egy képet, mint egy embert”
Az Apple-nek nyilván érdeke, hogy a már így is szinte hisztérikus ovációval fogadott iPhone minél népszerűbb legyen, de a felhasználók még a marketingeseknél is kreatívabbak.
© Niko Atuna |
Az ilyen iDating eseményeken sört, bort szolgálnak fel, hogy segítsék a szinglik oldódását a fura helyzetben. A páros beszélgetések után a résztvevők egy lezárt szobában, iPhone-ok alapján kiválasztják, hogy kivel szeretnének igazából randizni. Elküldenek egy személyes üzenetet a nagy kérdéssel a privát találkozás lehetőségéről, amelyet a résztvevők elfogadhatnak vagy elutasíthatnak.
Vannak akiknek ez szinte szenvedélyévé vált. „A lányok szeretik a friss, csajozó stílusomat és a fenekemről készül izgató kép a telefonom szintén segít.” - meséli Barry Faig, egy rendszeres gyorsrandizó.
Az Apple ugyan igyekszik úgy beállítani a kezdeményezést, mintha az iPhone forradalmasítaná az emberi kapcsolatokat, de tartós kapcsolatokról, házasságokról még értelemszerűen nem érkezett hír.
Kádár Mónika